DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har gjort så jeg ikke har tilgang på mine kontoer og ikke svarer på mine meiler . Må jo ha mat OL . Ikke en gang vips får jeg brukt
Hei! Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04 800 eller via chat, så får vi undersøkt saken din. /Thomas
Super, i love dnb, and a security level is the highest as i saw.
Hi Ivo! Thank you so much for the good review. We appreciate it a lot! :-) /Tonje
Når det gjelder billån så er det ganske enkelt å få.Ikke den billigste på lån,men man får raskt svar.
Hei, ismannen! Takk for en fin tilbakemelding. Vi satser på å være både billigst og raskest i fremtiden ;-) /Hilsen Even
Jeg er veldig fornøyd med DnB. Bare synd jeg måtte inngå nytt kundeforhold med danske bank for å få kort til Apple pay. «Alle» bruker mobilen til betaling nå, så fatter ikke hvor lenge dere skal kjempe mot Apple og vente før dere kan tilby dette
Hei! Vi håper å kunne tilby Apple Pay i fremtiden, men per dags dato er det ikke noe vi tilbyr som du sier. Vi håper at vi kan snu din vurdering av oss i fremtiden :) /Vinjar
'[email protected]'. Denne avdelingen stoppet en overførsel jeg hadde lagt inn i nettbang, betaling for en bil. Overførselen tok 6 (!) dager. Folkene på avdelingen oppflrer seg som psykopater. De sperret også mitt kort, uten å gi info. De besvarer ikke emsils- men krever svar prompte på sine spørsmål. De nekter å ringe deg, opptrer under anonymitet og navnløshet. Verst av alt, er at man opplever at banken lyver: samne sag overførselen skulle skje, sa de: 'slapp av, pengene kommer om en time'. Det tok seks dager... Selger av bilen ringte de, presenterte seg som bedrageriavd, og hun ble selvfølgelig engstelig. Kortsperren skulle de heve - skjedde ikke i realiteten. Håpløst.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, men vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. /Marthe
Umulig å komme inn på fullversjonen av dnb sin bank
Hei Simon! Leit å høre at du har hatt problemer med å logge inn i fullversjon av nettbanken. Regner med du viser til innlogging i fullversjon via mobiltelefon? For å logge inn via mobilen må du åpne nettleser på mobilen og skrive inn www.dnb.no. Her logger du inn oppe i høyre hjørne og etter du har skrevet fødsels og personnummer skal du få opp knappen "Gå til fullversjon" oppe til høyre. Hvis problemet gjelder innlogging i fullversjon på PC er det fint om du kan ta kontakt med kundeservice på chat eller telefon 91504800 slik at vi får undersøkt nærmere. Åpen alle dager fra 07-23. /Marthe
Hei DNB Hva med denne rente som vi fikk når vi har kjøpt Tesla med 0.25 % de firste tre år.?Bare tull. 👎.
Hei Gabriel! Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men ta gjerne kontakt med billånsavdelingen vår slik at vi får sett nærmere på saken. /Marthe