DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gebyrer på det meste. Lange ventetider for generelle spørsmål om en ikke vil bruke den ubrukelige roboten... har hatt sbanken som reserve da dnb ikke er stabil på hverken nettbank eller kort. Desverre er sbanken solgt til Norges absolutt dårligste bank
Hei Per og takk for dine tilbakemeldinger. Leit å høre at du ikke er fornøyd med DNB. Vi er kjent med at det dessverre er lengre behandlingstid for henvendelser inn til oss nå, som følge av legitimeringsprosjektet vi befinner oss i. Våre rådgivere jobber så godt som mulig for å få hjulpet kundene våre på en god måte, men skjønner at det i en ellers hektisk hverdag kan være vanskelig å få tid til å sitte i kø. Anbefaler deg å forsøke å komme i kontakt med oss like etter åpningstid eller utover kvelden, det pleier da å være litt roligere og en lavere behandlingstid. Utover dette har vi masse informasjon på vår nettside, her kan man søke etter hva man lurer på. Ønsker deg en riktig fin dag videre. /Stian
Skulle scanne inn legitimasjon i en app som ikke virker. 45 minutter i tlf kø.
Hei Sol og takk for din henvendelse. Leit å høre at du har problemer med å få legitimert deg gjennom ID-sjekk i BankID-applikasjonen. Her ville jeg tatt kontakt med oss slik at vi får feilsøkt dette ytterligere, eventuelt hjulpet deg til å legitimere deg ved andre alternativer. Det er eksempelvis mulig å ta kontakt med vår chat-robot i nettbanken og be om å få tilsendt en nettbankmelding, slik at du kan laste opp kopi av din legitimasjon der. Vi har også nå åpnet for drop-in på våre bankkontorer, slik at kundene våre kan få legitimert seg der uten å måtte forhåndsbooke time med rådgiver. Du kan lese mer om hvilke kontorer dette gjelder og åpningstidene ved å klikke deg inn her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/opplysninger-kundeforhold/apningstider-dropin Ellers er det beklagelig at det er lang kø inn til oss, vi er kjent med at det er stor pågang for øyeblikket. Forsøk gjerne å kom i kontakt med oss på chat dersom telefonkøen er lang, eller ring oss på et tidspunkt hvor pågangen er mindre. Dette pleier i hovedsak å være før stengetid (23.00) eller like etter åpningstid (07.00). Ha en fin dag videre. /Stian
Ett evindelig mas om at jeg har post i postkassen i nettbanken. Logger inn og skal finne dritten oppi hlyre hjørne. Trykker på ikonet og kommer det opp postkasse ? Neida, hvor vanskelig er det å skrive postkasse og legge inn der sammen med resten av mølet ? Skal ringe dem over helga og slette alt jeg har der.
Hei Knut. Merkelig at du ikke får opp postkassen i nettbanken din, den ligger som nevnt i høyre hjørnet på Startsiden av nettbanken. Du kan alternativt finne alternativ for postkasse under Dagligbank og lån. Dersom du mot formodning får feil ved å trykke på Dagligbank og lån - Postkasse, ville jeg anbefalt deg å forsøke fra en annen nettleser. Det er en kjent feil hos oss at man med eldre Firefox versjon vil få feilmelding ved bruk av postkasse. Hjelper det ikke med bytte av nettleser må du ta kontakt med oss direkte så vi får feilmeldt dette, da det er mulig at det skyldes en teknisk feil. Vi er tilgjengelig på chat og telefon ( 915 04800) alle dager mellom 07.00-23.00. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
umulig å få kontakt med kundeservice. ingen mailadresser eller kontaktskjema
Hei Audun og takk for din henvendelse. Leit å høre at du ikke har kommet i kontakt med oss enda, slik at vi får hjulpet deg. Vi er kjent med at det er stor pågang inn til oss for øyeblikket og at dette medfører lengre behandlingstid på linjene våre. Du kan komme i kontakt med oss ved å ringe 915 04800 eller starte en chat innlogget fra nettbank, alle dager mellom 07.00-23.00. Dersom det er stor pågang når du forsøker å kontakte oss, kan det være greit å forsøke tidligere eller senere på dagen. Behandlingstiden pleier som regel her å være lavere før stengetid eller rett etter åpningstid. Det er også mulig å sende oss en skriftlig henvendelse fra nettbanken din, så vil vi svare så snart en rådgiver mottar henvendelsen. Her foreligger det en lengre behandlingstid enn ved tlf/chat, så vi anbefaler at du kontakter oss via disse kanalene dersom det haster. Du kan sende oss en nettbankmelding ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Stian
Her er alt er dyr og alt koster penger, fra boliglån gebyr som er på 65 kr per termin til og med bankkort. Banken har høyest rente sammenlignet med andre banker. Di holder ikke deres løfte og man må ringer og ringer flere ganger for å få takk i folk. Det ser ut at de nye ansatte i banken bryr seg ikke så mye om kundene. Det var mye mye bedre i gamle dager. Jeg har hvert kunde i denne banken over 15 år, men vurderer å bytte til en bedre bank.
Hei David og takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du vurderer å bytte bank etter så mange år, vi setter stor pris på at du har valgt å være kunde i DNB hele denne tiden. Her ville jeg anbefalt deg å ta kontakt med en kunderådgiver direkte på chat, dersom du opplever stor ventetid på telefon. Vi har som andre banker kortgebyr på kortene våre, men man får i DNB tilgang til kundeprogram med på kjøpet. Kundeprogrammet består av flere fordeler som vi anser som svært konkurransedyktig. En av disse fordelene er blant annet rabatt på forsikring. Rådgivere er tilgjengelig på chat i samme tidsrom (07.00-23.00) og vil kunne bistå deg med hva du behøver. Dersom henvendelsen ikke haster vil du også kunne sende en melding fra nettbanken din, så vil vi svare deg ved første anledning. Du kan sende oss en melding ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. Spør gjerne rådgiver om det finnes alternativer til tjenester som du i dag betaler gebyr for, så vil vi kunne nevne for deg hvilke selvbetjente løsninger vi har som kan gjøres kostnadsfritt. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
Jeg har prøvde avslutte DnB brukskonto idag . Jeg er så lei av nettbank sier vent. Over 4 time idag . Jeg bruker ikke lengre være dnb
Hei Maybritt og takk for din tilbakemelding. Dersom du får feilmelding ved avslutning av brukskonto, kan det tyde på at denne må avsluttes av rådgiver. Det kan også være andre grunner som gjør at du ikke får avsluttet den helt enda. Her er det veldig fint om du tar kontakt med oss direkte, enten via telefon eller chat. Vi er tilgjengelige alle dager mellom 07.00-23.00. Ønsker deg en riktig fin kveld videre. /Stian
Etter 45 minutters venting på kundeservice valgte vi å chatte. Her kommer vi inn til en chat-robot som ikke kan hjelpe eller forstår hva som er spørsmålet. Utrolig fustrerende og kom ingen vei. Får prøve på nytt å ringe eller stå i kø på den eneste filialen i Bergen....som også har kø...
Hei! Leit å høre om en dårlig opplevelse med vår digitale kollega. Selv om roboten kan svare på mange av de enkleste spørsmålene og stadig lærer seg nye ting, er det fremdeles mange ting levende vesener må hjelpe til med. For å hoppe bukk over roboten kan du skrive "menneske", "rådgiver" og lignende, så kommer du kanskje til meg neste gang :-) /Hilsen Even