DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dere kan vel ansette kompetente personer ved kundeservice. Dere har milliardoverskudd, og burde ansatt og betalt folk som har peiling. Dette er svakt i 2021!
Hei Kalle! Forstår at det er frustrerende å sitte i kø, og beklager for at du ikke fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med oss angående ditt kundeforhold. Noen ganger er det mange som ønsker å prate med oss samtidig, og dette fører til lengre ventetid enn normalt. Har du mulighet for å logge inn i nettbanken din så er det også mulig å chatte med oss derfra. Her er det ofte kortere ventetid og vi har dyktige rådgivere som sitter klar for å hjelpe deg :) /Ann-Kristin
Veldig dårlig kundeservice hos DNB. Jeg sendte inn en lånesøknad angående huslån. Tok da nesten en uke før jeg ble oppringt av en sikkelig frekk kundebehandler. Jeg opplevde det slik at kundebehandleren gjorde narr av meg, samt kverulerte og vridde på alle ord og setninger jeg sa. Dette medførte at jeg nå har fått huslån i en annen bank. Styr unna DNB.
Hei Ole! Det er veldig leit å høre at du opplevde dette slik hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være på noen som helst vis! Jeg anbefaler deg å skrive til oss i nettbanken under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, eller kontakte oss på 915 04800 eller chat via nettbanken, så vi kan få undersøkt dette nærmere og eventuelt få tatt en prat med rådgiver det gjelder. Jeg kan love deg at dette ikke er hva vi ønsker å representere, og vi gjør det vi kan for å forhindre at våre nåværende, og fremtidige kunder ikke opplever slik behandling igjen hos oss når de søker hjelp av oss! /Vinjar
Overholder ikke åpningstiden! Vi venter utenfor banken , vi står helt foran men har mange kunder som står bak oss. Vi er neste som skulle komme inn, men de tok ikke oss imot selv om før stengetid som er kl 15.00. Det var to kunder som kom ut før kl 15.00 og da vi som egentlig skulle komme inn, men fikk ikke lov å komme inn! Klokke er ikke en gang 15.00. Hva er grunnen til å ikke ta kunde inn i banken før åpningstiden og når man har stått lenge og venter, bruker tiden sin men får ikke noe ut av det! Hvem som gir ordre at nå tar vi ikke imot flere kunder inn før 15.00. Må overholde åpningstid! Behandle bedre kundene sine!
Hei Myls! Det er vanskelig å si akkurat hvorfor dette skjedde med dere, men om dere kontakter vårt kundesenter på 915 04800 eller via chat i nettbanken, kan vi se nærmere på dette! Vi vil eventuelt kontakte kontoret det gjelder for å høre om hva, eller hvorfor dette skjedde! Vi beklager for at du fikk denne opplevelsen hos oss! /Vinjar
Har heldigvis byttet bank fra DNB for mange år siden, den gang på grunnlag av at de ble for store og mistet fokus på personkunder. Denne anmeldelsen er basert på en midlertidig depositumskonto. Veldig omstendelig prosess å få avsluttet kontoen, beløpet er ikke synlig i nettbanken og det er behandlingstid på prosessen. Mail utsendt etter utleier har frigitt depositumet er uoversiktlig og med hyperlink til nettbank uten synlig tilgang på det nødvendige skjema. Det tok meg lang tid å finne frem selv via chatboten. Kundeservice er utilgjengelige. Per telefon er det kontinuerlig lang kø. For en lei opplevelse. Har særlig sympati for lojale seniorkunder.
Hei! Det er beklagelig å høre at du føler slikt som oss, vi hadde satt veldig pris på om du kunne skrive til oss fra nettbanken under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så vi kan få sett nærmere på saken din og tatt det med videre så vi kan internt jobbe med å finne bedre løsninger i fremtiden! /Vinjar
Jeg ble kunde i 2010 hos DNB med boliglån til første bolig. Jeg var da 21 år gammel og er nå 32. Og følgelig har jeg fått oppleve DNB fra jeg var ung og uerfaren og til jeg ble voksen og erfaren. Og langs hele min reise har DNB vært en fantastisk bank i alle ledd. Alltid hjelpsomme og hyggelige, ordner gode løsninger og tjenester. Når jeg ser innlegg på innlegg her inne hvor folk kaller DNB for "dritt bank", "ubrukelig kundeservice", "svindlere" og lignende må jeg si jeg blir helt sjokkert. Men sjokket gir seg fort da jeg ser hvordan de staver og artikulerer seg. Når voksne mennesker som bruker slike ord i sinne på internett har 5 skrivefeil for hver setning, blir det åpenbart at de har gått livets harde skole og ikke evner noe annet enn parokialistiske reaksjoner på motgang. Det er selvfølgelig de som ikke gidder hverken jobb eller utdannelse som slenger fra seg sure oppstøt om de som har som lånt de penger så de kan bo under tak. Takk, DNB, for alle de fantastiske opplevelsene jeg har hatt hos dere. Det har vært gode 11 år, så vi prøver oss på nye 11 år. Mvh Henrik <3
Hei Henrik! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding, det er slike tilbakemeldinger som motiverer oss til å fortsette å gjøre den jobben vi gjør og alltid møte våre kunder med et åpent sinn og ønske om å gjøre deres hverdag enklere! Vi håper selvfølgelig vi fortsetter å være fantastiske for deg i mange år fremover i tid også! <3 /Vinjar
Lite kundevennlige. Nedlatende bank. Etter flere 10 år som kunde er det vanskelig å forholde seg til en rådgiver.
Hei Britt! Vi beklager for å høre at du opplevde oss på denne måten. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, hvis du har en klage på behandling av rådgiver eller rutine som ble utført, anbefaler vi deg å skrive til oss fra nettbanken vår under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så dette kan bli undersøkt nærmere. Vi håper du ellers har en flott dag! /Ann
Alltid først ute med å heve renten, alltid sist med å senke den. Null proaktiv kundebehandling, null fleksibilitet. En kundeservice som virker som den er satt opp for at folk skal gi opp og bare legge på i frustrasjon (robotstemmer som ikke forstår issues, ventemusikk med EN setning på loop i timesvis, 3-4-5-6 avdelinger som ikke vet nok om hverandre til å sende deg riktig etter du har blitt sendt feil en gang, ekstreme ventetider, løfter om å bli ringt tilbake som ikke holdes, osv osv osv) Jeg anbefaler absolutt alle som har mulighet til å finne en annen bank!
Hei, Steinar! Dette er langt i fra det inntrykket vi ønsker at folk skal sitte igjen med etter å ha kontaktet vår kundeservice. Det er bare å beklage for at du har fått en dårlig opplevelse, og vi håper på muligheten til å rette opp inntrykket ved en senere anledning. /Even