DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
På tide å tilby apple pay, det kan brukes over alt.. Vipps derimot, tilbys svært få steder!
Hei, Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Maren
Helt håpløs bank! Bryr seg ikke noe om kundene sine og bare lyver! Verste kundeservicen noen gang. Hver rådgiver gir forskjellige svar også motsier de hverandre hver eneste gang
Hei, beklager at du har opplevd dårlig kundeservice hos oss, jeg håper du har mulighet til å sende inn en klager, slik vi kan få sett nærmere på det. Logg deg inn i nettbanken og trykk på fanen Dagligbank og Lån - Postkasse - Skriv til oss. /Maren
Har vært kunde i over 20 år, og sort sett fornøyd, men at DNB enda ikke har fått støtte for apple pay og skylde på modenhet og etterspørsel er bare for dumt. Ikke bare fordi både google pay og fitbit pay fungerer, men i disse corona tider hvor folk BARE bruker kort og kontaktløs betaling stort sett har eksplodert, så fatter jeg ikke at de ikke slipper til apple pay. Blir nok å bytte til en bank som vil høre på kundene sine og følge utviklingen og ikke bare komme med det samme dumme robot svaret de har brukt siden apple pay kom til Norge i 2018!
Hei Bjarne, lei å høre at du ønsker å bytte bank. Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. /Maren
Søkte boliglån men fikk det ikke. De sa at jeg må ha permanent oppholdstillatelse. Men jeg kjenner mange venner som fikk lånet uten. Er det krav at man må ha permanent oppholdstillatelse, det er veldig rart.Dårlig Bank DNB.
Hei Raj. Kjedelig at du har hatt en dårlig opplevelse med oss! Man må ha permanent oppholdstillatelse for å få boliglån hos oss. Du er velkommen til å søke igjen på et senere tidspunkt om dette ordner seg! Ønsker deg en fin dag. /Thomas
Unødvendig mange operasjoner for å komme inn på fullversjonen, går fra verre til verst for hver "oppgradering" DnB utfører. Det samme gjelder den saldo-oppdateringen som ble nesten ubrukelig etter forrige "oppdatering" for vel halvannet år siden. Finner ikke noe positivt akkurat nå. Vi skal åpne konto for et par av barna våre nå og vurderer sterkt å flytte bank. Det samme når vi skal ut på huskjøp om kort tid. Synd, men det er noe vi har snakket om en stund nå da DnB seriøst ikke har mye å skryte av lengre.
Hei! Her anbefaler jeg deg å kontakte vårt kontaktsenter, så skal vi hjelpe dere med å få ting på plass, og se hva vi kan hjelpe dere med huskjøpet når den tid kommer! Vi håper at dere gir oss en sjanse her, da vi vil gjøre det vi kan for å gi dere det dere ønsker og trenger! /Vinjar
etter 10 år med dnb og klar jeg ikke mer med dem. de true med steng kunderforhold hos dem hvis jeg ha ikke bevis på hva jeg bruke min penge for.
Hei Pham! Leit å høre du føler dette om oss, om du har blitt plukket ut til transaksjonskontroll, er vi pliktig iht. hvitvaskingsloven å kreve svar på hvor pengene kommer fra, eller eventuelt går videre til! Men så lenge du kan svare på hvor pengene kommer fra har du ingen grunn til bekymring! Anbefaler deg å bare svare på melding du har fått fra oss, så ordner dette seg nok rimelig fort for deg! /Vinjar
tregeste banken jeg har opplevd til nå. umulig å få kontakt og når en får kontakt så ikke mye behjelpelig
Hei Jan! Det er utrolig leit å høre du følte dette om oss! Våre rådgivere skal alltid være klare til å svare en hver spørsmål, og hvis de ikke klarer å svare på det til deg. Så skal det bli tatt med videre til en avdeling internt som eventuelt kan svare på det! Vi håper at du ønsker å gi oss en ny mulighet i fremtiden, og da håper vi du blir positivt overrasket! /Vinjar