DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig rente på sparepenger - alltid først å heve utlånsrenta . Vanskelig med fysisk tilgang i Sandnes --- låst dør , kun timeavtale !
Hei Oddvar! Hvor mye innskuddsrentene øker, varierer fra produkt til produkt. Vi tilpasser oss konkurransen i markedet, og vi opplever at prisene våre står seg godt. Ring gjerne boliglånsavdelingen vår på telefon 91504800, så kan en lånerådgiver se på renten din sammen med deg. De fleste av kontorene våre behandler i all hovedsak forsikring- og boliglånssaker. Derfor er man nødt å avtale time på forhånd. /Tonje
Blir ikke verdsatt som kunde, selv om man har hatt konto her hele livet. Dyrt og lite utbytte.
Hei. Det er veldig leit å lese at du har en dårlig opplevelse. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt for å se hvilke ulike alternativ vi har. Dersom det gjelder sparing, har vi forskjellige konti som er mulig å opprette og vi bistår gjerne med å forklare hvilke ulike betingelser som gjelder hver enkelt. /Elisabeth
En bank som ikke holder skriftlige avtaler. Lånedokumenter var signert- brev sendt ut om at lånet skulle utbetales neste virkedag , men neida- to dager uten utbetaling etterlyste jeg det og da kom det: etter vurdering så ble det avslag! Etter at dokumenter var signert og godkjent med bekreftelse om utbetaling! Slå den! DNB = en bank som du ikke kan stole på!
Hei. Takk for tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, så selve utfallet kan jeg ikke kommentere, men jeg har veldig forståelse for at dette var en kjedelig situasjon. /Elisabeth
Dnb har et helt forferdelig grensesnitt for kunder. Svært vanskelig å få god oversikt over lån i banken da man må logge inn på fullversjon av nettbank (ikke mobilversjon) for å få oversikt. En ren luksusfelle.
Hei! Takk for tilbakemeldingen. Mobilbank-appen er stadig under utvikling, så nye funksjoner kommer fortløpende. /Marthe
Ikke Apple Pay. Gammeldags nettbank. Føles som Nokia, IBM, Kodak. Den store gamle elefanten som henger rundt pga folks vaner og ikke pga hva de tilbyr.
Hei! Leit å lese at du ikke er fornøyd, men takker for tilbakemelding. Nettbanken er for tiden under oppussing, så nye funksjoner/sider dukker opp der jevnlig. Jobben gjøres gradvis for å venne kundene til nytt design. Del gjerne hvis det er noe konkret du savner eller syntes kunne vært bedre. /Marthe
Hva er det som gjør at DNB er Norges største bank med mer enn 2 mill. privatkunder? Banken ligger på bunn her på bytt.no, og det er nok ikke uten grunn for banken er ikke billig på lån, har lave innskuddsrenter og er dårlig på kundeservice. Søkte nylig om et moderat boliglån hos DNB. Hadde medlåntaker slik at sikkerheten skulle god nok mente vi.Tiden gikk og vi purret skriftlig flere ganger, men intet skjedde. Etter å ha ringt dem og fortalt at vi skulle på boligvisning om få dager skjedde det endelig noe. Etter noe om og men fikk vi endelig svar på søknaden : avslag. Dette brukte de hele 3 uker på å komme frem til! Anbefaler sterkt "vanlige" folk å styre unna denne banken da det finnes mange bedre og billigere banker.
Hei, Tord! Det er veldig leit å høre at du har en dårlig opplevelse. Slik ønsker vi ikke at det skal være, så vi setter pris på tilbakemeldingen din. Normalt tar det ikke så lang tid før du får en tilbakemelding på en lånesøknad, så det er bare til å beklage. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, så selve utfallet kan jeg ikke kommentere, men jeg har selvfølgelig forståelse for at dette var en kjedelig situasjon. /Even
Gjør alt for å få deg som kunde, men når de først har fått deg så bryr de seg lite om et bra kundeforhold. Jeg satt ned nedbetalingtiden min på lånet når det var bra tider, men nå når jeg vil ha den tilbake til det oppringlige da er alt vanskelig for de. Over en uke behandlingstid noe de klare å bruke noen minutter på andre veien. Når du snakker med kundebehandleren din så sier de at dette går fint, men hører ingenting etterpå. Forferdelig bank. Takk for meg, jeg tar pengene mine et annet sted!
Hei Jens, veldig leit å høre at dette har skjedd med deg. Vi har som normalt behandlingstid på innen 3 virkedager, og hvis det tar lengre tid enn som så bør dette bli sett på av en på dagen. Gjerne ta kontakt med vårt kontaktsenter på 915 04800 eller chat via nettbanken, så en rådgiver på Låneavdelingen vår kan ta dette med videre og få sett på dette /Vinjar