Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Trykker over alt på mobilen for å komme til fullversjonen

Omtale av  Glen H

Er det virkelig meningen at DnB nettside er laget så uoversiktlig at jeg rett og slett ikke finner fullversjonen?

Svar fra DNB Bank
09.01.2022 23:01

Hei Glen, For å komme til fullversjon på mobilen din så går du til www.dnb.no og trykker på Logg inn. Etter du har skrevet inn ditt personnummer og gått videre vil du få opp valg om å gå til Fullversjon oppe i høyre hjørnet :) /Maren

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Umulig å komme inn på fullversion med mobil.

Omtale av  Erik J

Jeg fikk sms med beskjed om at det er en viktig beskjed i innboksen. Problemet er at det ikke lar seg gjøre å finne innboksen med mobilversjon. Det er heller ikke mulig å gjennomføre betalinger til utlandet via mobilversjon. Slutt å lage nye versjoner med fancy design, fokuser heller på funksjonalitet. Legg i det minste inn en godt synlig link til fullversjon.

Svar fra DNB Bank
09.01.2022 20:43

Hei Erik! Skal du betale til utlandet eller sjekke innboksen så må dette gjøres via fullversjon av nettbanken vår. Funksjonene er ikke tilgjengelig via mobilbanken. For å komme til fullversjon på mobilen din så går du til dnb.no og trykker på Logg inn. Etter du har skrevet inn ditt personnummer og gått videre vil du få opp valg om å gå til Fullversjon oppe i høyre hjørnet :) /Maren

Fullversjon og mobiltelefon

Omtale av  Lasse

Håpløst og finne ut hvordan jeg kan komme til fullversjon med mobil

Svar fra DNB Bank
09.01.2022 20:35

Hei Lasse, for å få tilgang til fullversjon av nettbanken fra mobil, kan du gå til dnb.no og trykke på "Gå til fullversjon" nederst på siden. Eller ved å skrive fødsels og personnummeret ditt under logg inn, når du får valget om hvilke metode du vil logge deg inn med så kan du velge å gå til fullversjonen. Ønsker deg en god dag :) /Maren

Håpløst

Omtale av  Anders

Etter å ha opprettet DNB Spar og DNB Mobilbank, overført penger og forberedt meg på å kjøpe fond, var jeg allerede mettet av dårlig kundebehandling. Hvorfor må jeg forklare banken hva slags kundeforhold jeg har, eller forklare dem at fonds handelen ikke virker? Dette bør de jo vite selv, eller bruker kanskje ikke DNB ansatte sin egen bank ? Feilmelding tjenesten deres påstår at alt fungerer 100%, men det er umulig å kjøpe fond, og har vært umulig å kjøpe fond i 3 uker, uansett hvor mange inkompetente DNB ansatte man ringer til. Uansett mobilapp, 2 PCer, 4 forskjellige nettlesere eller hjelp fra kundestøtte, har jeg ennå ikke fått kjøpe fond. Men jeg har stirret lenge på timeglass, og hørt mye ventemusikk i telefonen. Er utrolig at de er så stor når det er slikt stell. Fy Flate DNB ! Dessverre må jeg ha et kundeforhold, da arbeidsgiver forlanger det. Ellers hadde jeg jo aldri brydd meg med å bli.

Svar fra DNB Bank
09.01.2022 20:41

Hei Anders, det hørtes helt håpløst ut og det er dumt at problemet ikke er blitt løst etter 3 uker. Under denne artikkelen kan du finne svaret på hvorfor vi har stilt deg spørsmål om kundeforholdet: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/samfunn/dnb-og-sporsmaal Send oss gjerne en klage i nettbanken slik vi får sett nærmere på saken, du gjør det ved å gå på fanen Dagligbank og Lån - Postkasse, bla deg ned på siden til du kommer til "Reklamasjon eller klage". /Maren

Betaling utland finnes ikke, håpløs å komme inn på fullversjon på mob

Omtale av  Aleksandra K

Betaling utland finnes ikke, håpløs å komme inn på fullversjon på mobil. Dårlig oversikt

Svar fra DNB Bank
04.01.2022 08:29

Hei! Skal du betale til utlandet så må dette gjøres via fullversjon av nettbanken vår. Funksjonen er ikke tilgjengelig via mobilbanken. For å komme til fullversjon på mobilen din så går du til dnb.no og trykker på Logg inn. Etter du har skrevet inn ditt personnummer og gått videre vil du få opp valg om å gå til Fullversjon oppe i høyre hjørnet :) /Ann-Kristin

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Ikke interesert i nye firmakunder ser det ut som!!!!

Omtale av  Geir

Startet nytt firma for fem uker siden, med konto i dnb. ikke fått tilgang til konto ennå. Står nå nesten 700.000 på konto som jeg ikke kan disponere. Tommel opp DNB .Beklager til alle ansatte som ikke får lønn til jul!!! Beklager også til kundeservice på 04800 som ikke har skyld i dette, men som må ta all kjeft, dere trenger en påskjønnelse fra arbeidsgiver. I morgen er det møte med advokat og de utgifter dette innebærer, håper dnb tar det på sin kappe. Må ta med att jeg ikke er ute etter noe lån fra dnb, kun en konto som penger går inn og ut av.

Svar fra DNB Bank
27.12.2021 14:28

Hei Geir, dette var veldig trist å høre. Jeg håper det ordner seg raskt. /Maren

Umulig å finne frem til innboks foŕ mld på mb el nettbrett.

Omtale av  Laila

Dro til filial på Storo for å levere skifteattest etter dødsfall, slapp ikke inn uten timeavtale, ringte dnb, fiķk svar, det er mer enn 50 før deg i køen. Dro med uforrettet sak. Sendte skifteattest i posten, fikk sms om melding i nettbank, der får jeg ikke logget på fullversjon, som jeg alltid har vært veldig fornøyd med.

Svar fra DNB Bank
27.12.2021 14:27

Hei Laila, På grunn av høyt smittetall er kontorene stengt for drop-in. Du kan logge deg inn i fullversjonen ved å trykke på "Gå til fullversjon" i steg nr. 2 i innloggingen. Altså skriv fødsels og personnummeret ditt, trykk neste. Der velger du hvilke metode du ønsker å bruke for å logge deg inn eller så kan du velge å gå til fullversjon. Ved å logge inn via PC så kommer du direkte til nettbanken/fullversjonen. /Maren

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR