DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Betaling utland finnes ikke, håpløs å komme inn på fullversjon på mobil. Dårlig oversikt
Hei! Skal du betale til utlandet så må dette gjøres via fullversjon av nettbanken vår. Funksjonen er ikke tilgjengelig via mobilbanken. For å komme til fullversjon på mobilen din så går du til dnb.no og trykker på Logg inn. Etter du har skrevet inn ditt personnummer og gått videre vil du få opp valg om å gå til Fullversjon oppe i høyre hjørnet :) /Ann-Kristin
Startet nytt firma for fem uker siden, med konto i dnb. ikke fått tilgang til konto ennå. Står nå nesten 700.000 på konto som jeg ikke kan disponere. Tommel opp DNB .Beklager til alle ansatte som ikke får lønn til jul!!! Beklager også til kundeservice på 04800 som ikke har skyld i dette, men som må ta all kjeft, dere trenger en påskjønnelse fra arbeidsgiver. I morgen er det møte med advokat og de utgifter dette innebærer, håper dnb tar det på sin kappe. Må ta med att jeg ikke er ute etter noe lån fra dnb, kun en konto som penger går inn og ut av.
Hei Geir, dette var veldig trist å høre. Jeg håper det ordner seg raskt. /Maren
Dro til filial på Storo for å levere skifteattest etter dødsfall, slapp ikke inn uten timeavtale, ringte dnb, fiķk svar, det er mer enn 50 før deg i køen. Dro med uforrettet sak. Sendte skifteattest i posten, fikk sms om melding i nettbank, der får jeg ikke logget på fullversjon, som jeg alltid har vært veldig fornøyd med.
Hei Laila, På grunn av høyt smittetall er kontorene stengt for drop-in. Du kan logge deg inn i fullversjonen ved å trykke på "Gå til fullversjon" i steg nr. 2 i innloggingen. Altså skriv fødsels og personnummeret ditt, trykk neste. Der velger du hvilke metode du ønsker å bruke for å logge deg inn eller så kan du velge å gå til fullversjon. Ved å logge inn via PC så kommer du direkte til nettbanken/fullversjonen. /Maren
Har opplevd at det er umulig å komme gjennom på kundeservice i flere måneder nå. Har ringt på forskjellige tidspunkter i løpet av åpningstiden, men kommer bare i en latterlig lang kø som vil ta timevis.
Hei, kjedelig å høre. Det har vært mye kø den siste tiden, det pleier som regel å være roligere tidlig morgen eller på kvelden. Kundesenteret har åpent fra kl.07.00 - 23.00 /Maren
Om du ønsker å betale mest mulig for boliglånet ditt, en bank som er først ute med renteheving og en arrogant kundservice som ikke ønsker å matche andre banker, gå for Dnb.
Jeg må virkelig beklage om du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Når det kommer til renteheving er det slik at bankene gjør uavhengige vurderinger av rentesituasjonen når de beslutter å endre renten. Det er også forbudt å utveksle informasjon om mulige eller planlagte renteendringer. Økte innlånskostnader treffer alle banker. Erfaringsmessig stabiliserer prisene seg på det nye nivået seg i løpet av relativt kort tid. /Mariell
Jeg har i alle år fast bestemt på at dnb er, om ikke den største, men helt klart som vann i springen langt opp på listen over mafiarelaterte organisasjoner. Og, om det var nok, de er jo til og med eid,styrt og drevet av Europas desidert STØRSTE mafiaorganisasjon. Nemlig den NORSKE STAT / regjering. Er ikke det helt topp, svert fleksibelt, kundevennlig og sist men ikke minst meget fordelsaktiv for de kriminelle.
Leit å høre du mener dette om oss, vi håper at du en gang i fremtiden er villig til å gi oss en sjanse /Vinjar
Har vært kunde hos DNB siden 2001, men jo større den har blitt desto dårligere kundeservice, rådgivning og ikke minst veiledning mann får av banken. Har ikke vært tilfelle hvor vi måtte kontakte banken mer enn 4-5 ganger siste 10 årene. Hver eneste gang du kontakter rådgiveren din får du samme svar, beklager for sent svar siden har kjempe stor pågang.
Hei! Det er beklagelig å høre at du har erfart dårlig kundeservice hos oss. Vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss så lenge, og ønsker at du skal sitte igjen med en god opplevelse etter å ha vært i kontakt med oss. /Mariell