DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd frem til jeg ikke hadde stort lån lenger. Hadde jeg satt pris på sinne, frustrasjon og dårlig behandling, kun da kunne jeg anbefalt denne banken. De roter med de enkleste ting. De klarer ikke å holde styr på forsikringer. Når du spør om hjelp og de sier at de skal fikse problemet med en gang, er det ikke sikkert at de gjør noe som helst med det i det hele tatt. Den generelle kommunikasjonen er faktisk for dårlig.
Har hatt banken siden jeg var tenåring, er nå snart 40. De er veldig hyggelige på telefon når du en gang kommer frem (lang kø) men det de sier de skal gjøre skjer ikke. Vi valgte å avslutte alle konti hos dem. Dette skjedde heller ikke. De er ikke en bank for oss "vanlige " midt på treet, kun for de store. Takk for oss.
Jeg skulle ha rådgivning i forbindelse med å ivareta kontoer og aksjesparing for dement far, også snakk om å flytte fra andre banker og til DNB. Ble møtt arrogant og avvisende da jeg ønsket å sitte ned, ikke bare forholde meg til en ståpult midt i åpent landskap. Fikk da beskjed om at det var "hans plass", hvis jeg ville sitte måte jeg vente til han som eide sitteplassen kom tilbake etter lunsj. Aldri noensinne møtt en slik arroganse og likegyldighet fra noen! Fikk absolutt opplevelsen av å være uønsket. Så nå vurderer jeg absolutt å bytte bank etter 45 år!
Har vært DNB kunde siden jeg vet hva en bank er. Hold deg på det sterkeste unna denne elendige banken og boycotte den. Var ny i Eurobonus-opptjening-spillet og valgte DNB sine kort som starten. Hadde Student Mastercard i 5 år. Pleide å betale noen fakturaer med Vipps og fikk poeng. Med nysgjerrighet, hadde samtale om jeg kunne opptjene poeng på ikke-eFakturaer, og dagen etter kutta de alle muligheter til å opptjene poeng fra ALLE regninger. Har byttet fra Mastercard til Amex kortet deres kort tid etter en stor ferie i utlandet. Mistet HELE opptjente Eurobonus poengene, fordi Mastercard kontoen "ikke var oppe mens poengene blir overført". Absolutt ingen på telefonen sa ifra noe om dette før kortbyttet skjedde... Kundeservicen er så arrogant at det går ann! Lovte meg en gang et Amex Gold kort på telefon, men ga meg avslag på nett. Nektet etterhvert å gjøre noe med det, og ingen kompansering for feilene de har gjort, skjedde aldri. Sendte klage, men alltid fikk tilbake svar som alltid prøver å påpeke at jeg ikke er verdig nok for dem, som "Du skulle har egentlig gått tilbake til Mastercard du!"... Så ja, hvis du ikke tjener millionvis, bryr de ikke seg om deg. Men hadde jeg tjent så mye, hadde jeg ikke valgt denne banken heller. Du mister også mye penger på dyre gebyrer denne banken slår deg med!
Registrerer at DnB ikke svarer en eneste av kundene som er fornøyd/misfornøyd mens SBanken svarer mer eller mindre samtlige av anmeldelsene. Dette er vel en god indikator på hvordan DnB behandler sine kunder? Vi har blitt kontaktet av DnB - etter å ha vært kunde av SBanken siden slutten av 90 tallet (og er storfornøyd) - og jeg sa at "selger'n får en tøff oppgave:-). Min anbefaling til DnB: Begynn å svare kundene og vis at dere tar tilbakemelding fra kundene på alvor!
Anbefaler alle å holde seg unna denne banken. Siden de er gammeldagse når det gjelder mobil bank og slikt.
Hvis du vurderer å bruke DnB som bank, så burde du lese alle 1-stjerne anmeldelser. Enkelt er dette den største drittbanken du kan få med å gjøre. Mvh DnB-kunde i over 20 år med samlet lån på 12.3x års-inntekt