DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Registrerer at DnB ikke svarer en eneste av kundene som er fornøyd/misfornøyd mens SBanken svarer mer eller mindre samtlige av anmeldelsene. Dette er vel en god indikator på hvordan DnB behandler sine kunder? Vi har blitt kontaktet av DnB - etter å ha vært kunde av SBanken siden slutten av 90 tallet (og er storfornøyd) - og jeg sa at "selger'n får en tøff oppgave:-). Min anbefaling til DnB: Begynn å svare kundene og vis at dere tar tilbakemelding fra kundene på alvor!
Anbefaler alle å holde seg unna denne banken. Siden de er gammeldagse når det gjelder mobil bank og slikt.
Hvis du vurderer å bruke DnB som bank, så burde du lese alle 1-stjerne anmeldelser. Enkelt er dette den største drittbanken du kan få med å gjøre. Mvh DnB-kunde i over 20 år med samlet lån på 12.3x års-inntekt
DnB er kanskje ikke billigst, men hjelper seg når du trenger hjelp, og finner løsninger.. kan abosloutt anbefales
Eg har vore kunde hos DNB i litt over ti år. Seriøs bank med dyktige og profesjonelle rådgjevarar som har hjelpt meg når eg treng det, utan å prøva å prakka på meg "produkt" eg ikkje vil ha. Det var først og fremst god lånerente som gjorde at eg vart kunde hos DNB. Og det er dei gode lånerentene som gjer at eg framleis er kunde der. For meg som gjerne vil sjå dei eg snakkar med, er det også ein fordel at banken har mange filialar over heile landet.
Nettbanken kaster meg ut så jeg må logge meg inn på nytt i ett sett. Kundeservice kan ikke finne noe feil. Ba først om finansieringsbevis - måtte ringe og ringe og ringe i flere dager før det kom i orden. Nå har jeg bedt om lån i samme forbindelse og utrolig trege tilbakemeldinger igjen. Skjer ingenting før man maser og spørr. Har alt droppet DNB som forsikringsselskap pga utrolig dårlig oppfølging. Vurderer å bytte bank også om de ikke snart forbedrer kundeservicen sin.
Ingen har så mye problemer med nettsiden sin enn DNB. Hver eneste dag er det problemer. Ringte for 3 uker siden for it avd dems kan sjekke hva som er galt med min konto. 3 uker og jeg har ikke fått et svar. purret på dem 3 ganger også. Vil fraråde alle bedrifter å bruke DNB