DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
En ekstremt byråkratisk bank med null fleksibilitet. Vanskelig å komme i kontakt med rådgiver.
Hei, Eline! Leit å høre at du har denne opplevelsen. Vi står på for å være tilgjengelig for kundene våre, og håper du vil gi oss en ny sjanse. Vi kan kontaktes alle dager mellom 07:00-23:00 på 915 04800, innlogget chat eller melding i nettbanken. /Karoline
Jeg er meget fornøyd med oppfølgingen og tilgjengeligheten til min saksbehandler og rådgiver i DNB i Bergen. Selv bor jeg i Oslo. Vedkommende stiller alltid opp og sørger for gode løsninger i både gode og i mindre gode økonomiske perioder. Slik det bør være som kunde hos en stor og kjent bank. Denne tilliten sørger for at jeg blir værende som kunde og ikke kommer til å skifte bank.
Hei! Så kjekt å lese - takk for fin tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) /Karoline
Veldi god kuneservice og nettbank. Får alltid kontakt med riktig person på telefon hos DNB Bank ASA. Man er også alltid velkommen til å besøke bankens lokaler i Fredrik Langes gate i Tromsø. Lånerentene og innskuddsrenter på sparekonto vil man alltid ønske er de beste, men det har en sammenheng. Er lånerentene lave, gjelder det også for innskuddsrentene.
Hei Berit! Tusen takk for fin tilbakemelding. Dette er koselig å lese :) /Mariell
Hei jeg har prøvd å ring til DnB pga bank innlogging fikk svar at jrg må svare på noe opplysning. Jeg hadde glemt at det gikk ut av fristen så jeg lurer da på om dere kunne få fikse system til at jeg kan bruke banken og gi meg noen dager til jeg få orde det
Heisann! Vi får dessverre ikke sett på det via bytt.no. Ta kontakt med oss på chat fra innlogget nettbank, eller ring oss på 04800 - så ser vi på saken din :) /Mariell
Banken stopper betaling for hotell i utlandet og bookingen blir kansellert, selv om det er full dekning på kort og uten forklaring fra banken. Kunde har flybilletter og må bestille nytt hotell som koster 20 000 mer. Banken gjør det vanskelig å sende klage, da denne klagen i passer inn i bankens kategorier. Banken veileder til å klage et sted som de vet ikke kan motta denne type klage. Hver gang kunde leverer det de ber, så dukker det opp et nytt krav. Klagemulighetene oppleves som vanskelige og lite kundevennlige.
Heisann! Leit å lese at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi har veldig lyst å se på saken din, men får ikke gjort det gjennom bytt.no. Om du startet chat fra innlogget nettbank, eller ringer oss på 04800 - så undersøker vi. Du kan sende klage her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon Om du ikke finner noe som passer, ta det som passer best - så leser vi gjennom når vi mottar. Jeg tar med tilbakemeldingen din videre - tusen takk. /Mariell
DNB er en av de verste bankene man kan komme bort i. Det ble trukket 10000kr fra kontoen min, men ble overført til vedkommende men ble heller ikke refundert. Klagde dette til banken, men fikk ingen hjelp eller veiledning rundt saken. Samt som jeg etterspurt om å kunne snakke med aveldingleder men ble ikke prioriter ettersom dem mente at dette ikke var et stor sak. Dette gjald DNB bank ASA reklamasjon og visa avdeling
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med reklamasjon hos oss. Siden vi ikke kan kommentere enkeltsaker her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med kundesenteret, om du ønsker en forklaring eller om du ønsker at vi ser nærmere på det. /Frida
Min søster bor i USA. Har hatt konto i DNB i mer enn 50 år. Kontoen ble sperret i juni i år, uten at noen beskjed ble gitt. jeg har disposisjonsrett over kontoen i min egen nettbank i DNB. Kontoen blir benyttet av NAV til overføring av hennes norske pensjon. Banken nekter å opprette ny konto, da de sier hun ikke har tilstrekkelig tilhørighet til Norge. Hun er norsk statsborger, har norsk pass og personnummer. Kontoen ble sperret grunnet mangel på levert ID. De sier hun event. må møte på deres kontor i Oslo og vise legitimasjon! Hun bor altså i California. Så det ikke bare å komme dit på kort varsel. DNB sitter fortsatt på pengene, og nekter å overføre til noen som helst. Sendt skriftlig klage for over en måned siden. Får ikke svar. Ingen tegn til å løse problemet enda det er de selv som har gjort feil. Vi føler oss helt maktesløse. Å ikke kan disponere sine egne penger. Ikke mulig å benytte epost til Norges største bank. kommunikasjon på tlf eller chat er meget tidkrevende og en får aldri noe svar, bare "bla,bla,bla!".
Hei Arne! Det er veldig leit å høre at dere har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Når det gjelder oppdatering av legitimasjon er dette noe vi er pålagt av hvitvaskingsloven å innhente. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her, så jeg vil anbefale at søsteren din ringer oss på telefon +47 91504800 slik at vi kan se nærmere på det. /Tonje