DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter over 30 år i banken er kundeservicen godt fra veldig bra/bra, til di siste åra elendig. Har vært en god kunde, og med ingen betalings anmerkninger i alle år. Kundeservice er nå godt over til arroganse. Skal du ha lån, må du belage deg på å vente en uke eller to hos enkelte rådgivere. Disse bruker lang tid på å svare tlf og mail. En bekjent som også er/var kunde i DNB, ringte banken for et lån nå i midten av Desember. Ble bed om kontakte dem til neste år, da bankens ansatte tok julefri om en ukes tid!!! Jeg bytter nå bank. Det samme har min bekjent gjort...som foresten ringte Sparebank1, og fikk fikset lånet samme dag.
Hei! Det er beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Normalt er behandlingstiden på lånesøknader kortere enn du har opplevd her, men i forbindelse med høytid er det ofte litt lenger ventetid på grunn av ferieavvikling og helligdager. Jeg håper at vi får en ny sjanse til å gjøre deg fornøyd en gang i fremtiden. /Even
Kunde siden lenge. Ga godt boliglån i ungdomsårene. Leverer gode produkter men feiler på pris titt og tett. Kan løse prisproblemet med en alternativ bank eller to. F.eks egen bank for boliglånet eller et fastrenteinnskudd (om det skulle være noe igjen av det i 2020). Førsteklasses dataløsninger gjennom alle tider tror jeg. Var vel først ute med "Alfa bank" en gang på 90 tallet. Flott løsning for oversikt over forbruk under "hva bruker du pengene på". Flott utskrift på slutten av året hvis du bruker og ser over den oversikten innimellom.
Hei, Helge! Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Det setter vi pris på. /Even
Skulle kontakte DNB om at noen bruker dem som inngang på en phising forsøk, men ble vilt provosert over hvor vanskelig det er å få kontakt med dette raklekonsernet, som er landet's største? Epost? Prøv å rope! Pføy!
Heisann! Vi setter stor pris på at du vil gi beskjed til oss når du kommer over svindelforsøk. Dessverre har vi sett en økende trend av dette de siste månedene. Vi ønsker ikke å gjøre det vanskelig for noen å få kontakt med oss. Hovedsakelig foregår kommunikasjon på telefon, chat og meldinger innlogget i nettbanken av sikkerhetshensyn. Vi er også tilgjengelig for litt mer generelle spørsmål i sosiale medier. Ønsker deg en fin uke! :) /Even
Blir avspist med robototer både på nett og telefon. Tar halve dagen å få kontakt med banken. Elendig kundeservice
Hei, Line! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Når det gjelder roboter på chat og telefon: Du kan skrive at du vil snakke med en rådgiver på chat og bli satt direkte videre til et menneske. Vi har sjelden lang ventetid her. På telefon bruker vi en talerobot før samtalen for at du skal gi litt informasjon om saken, hvilket forhåpentligvis skal gjøre det enklere for oss å rute deg til en rådgiver med riktig kompetanse. /Even
DNB er en meget dyr bank og alt for mye kostnader som er dyre og ugunstig for kunden
Usaklig lang ventetid på telefon og treg respons på e-post. Har hatt en del å gjøre med de ifm. jobben. Dette gidder jeg ikke, jeg bytter privat.
Hei, Felix! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. /Even
Jeg har hatt DNB siden jeg var barn, var tidligere fornøyd men de siste årene har jeg hatt dårlige opplevelser med kundeservice. Mitt siste dilemma var når minibank slukte kortet mitt. Jeg ringte ved flere forskjellige anledninger angående dette, ingen kunne fortelle meg hvorfor dette skjedde. Har i ettertid sett hvor mye de har kr de har tatt for dette kortet som var uvanlig mye, jeg skulle også gjerne fått tilbake årsgebyr for dette kort men med mangel på e-mail adresse og manglende kompetanse hos kundeservice kommer jeg ingen vei. Holder nå på med å kvitte meg med alt av DNB produkter også dette er krevende uten noe mail adresse...
Hei, Kristoffer! Takk skal du ha for tilbakemeldingen din. Jeg beklager at du har hatt dårlige opplevelser hos oss - slik ønsker vi ikke at det skal være. Når et bankkort slukes kan det skyldes flere ting, så det er vanskelig å konkret si hva som har skjedd her. Det burde uansett kundeservice bistått deg med. Når det gjelder årsavgiften på kortet så er den fastsatt på 295 kr, og sammenlignet med årspris på kort hos andre banker står det seg greit i markedet. Hvis du er mellom 18-33 år vil du ha mulighet til å bestille et hvitt kort (DNB Ung) hvor årsprisen er 0,- og hvor det ikke er noen gebyrer knyttet til bruk. Hvis du vil kontakte oss skriftlig kan du gjøre det enten via chat eller ved å skrive melding til oss fra postkassen i nettbanken. Det er normalt ikke lang ventetid på svar her :) Håper at du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket! /Even