DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
DNB er en meget dyr bank og alt for mye kostnader som er dyre og ugunstig for kunden
Usaklig lang ventetid på telefon og treg respons på e-post. Har hatt en del å gjøre med de ifm. jobben. Dette gidder jeg ikke, jeg bytter privat.
Hei, Felix! Beklager for opplevelsen du har hatt hos oss. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. /Even
Jeg har hatt DNB siden jeg var barn, var tidligere fornøyd men de siste årene har jeg hatt dårlige opplevelser med kundeservice. Mitt siste dilemma var når minibank slukte kortet mitt. Jeg ringte ved flere forskjellige anledninger angående dette, ingen kunne fortelle meg hvorfor dette skjedde. Har i ettertid sett hvor mye de har kr de har tatt for dette kortet som var uvanlig mye, jeg skulle også gjerne fått tilbake årsgebyr for dette kort men med mangel på e-mail adresse og manglende kompetanse hos kundeservice kommer jeg ingen vei. Holder nå på med å kvitte meg med alt av DNB produkter også dette er krevende uten noe mail adresse...
Hei, Kristoffer! Takk skal du ha for tilbakemeldingen din. Jeg beklager at du har hatt dårlige opplevelser hos oss - slik ønsker vi ikke at det skal være. Når et bankkort slukes kan det skyldes flere ting, så det er vanskelig å konkret si hva som har skjedd her. Det burde uansett kundeservice bistått deg med. Når det gjelder årsavgiften på kortet så er den fastsatt på 295 kr, og sammenlignet med årspris på kort hos andre banker står det seg greit i markedet. Hvis du er mellom 18-33 år vil du ha mulighet til å bestille et hvitt kort (DNB Ung) hvor årsprisen er 0,- og hvor det ikke er noen gebyrer knyttet til bruk. Hvis du vil kontakte oss skriftlig kan du gjøre det enten via chat eller ved å skrive melding til oss fra postkassen i nettbanken. Det er normalt ikke lang ventetid på svar her :) Håper at du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket! /Even
Er skuffet over DnB fikk brev ang hvitvaskingsloven har aldri vært borti begrepet før dem nærmest beskyldes for hvitvasking er helt sjokkert.vurderer å bytte bank.
Hei, Mona! Tusen takk for at du tar deg tid til å gi en tilbakemelding. Hvitvaskingsloven krever at banker og finansinstitusjoner jobber for å hindre hvitvasking av penger. I denne forbindelsen har myndighetene bedt alle norske banker om å oppdatere informasjonen de har om kundene sine. Hvis man får en slik melding fra oss behøver det absolutt ikke bety at vi mistenker deg for noe, men at vi bare trenger generell informasjon som vi er pliktet til å rapportere. Det er derimot forståelig at det kan oppfattes som litt sjokkerende for deg når slike ord brukes. Håper det var oppklarende! :) /Even
I over en hel uke ringer jeg DNB Market for å avklare rot de har skapet ved flytting av mine aksjer fra ASK-konto til en ny ASK-konto med VP-finansiering. En salgsordre i gamle konto fikk jeg sms fra DNB Market om å refundere da den ble gjort i fail konto. Alle aksjene ble da flyttet til min nye ASK-konto uten å trekke de som ble solgt. Siden jeg ble informert om å refundere salgsbeløpet, og aksjene ble flyttet tilbake i min nye ASKkonto trodde jeg at salget blitt kansellert, og nå kan jeg gjøre salgs på nytt fra min nye konto. Jeg har ringt og ringt en hel uke uten at en av de udugelige ansatte vet hvem som har ansvar i saken og kan avklare sms-en som jeg fikk fra DNB Market. En hel uke blir jeg sirkulert over hele banken uten å komme frem til riktig person. Da jeg solgte mine aksjer, ringer de meg etter en hel uke av salget og sier at første salget var ikke kansellert, og at aksjene var feil plassert i min nye VPS-konto. Nå blir jeg presset til å kjøpe Aksjene tilbake til en mye høyere pris og tape kr.25000 på grunn av disse idioter som jobber i DNB Market. Nå flytter jeg alle aksjene mine til Nordnet og sende klagen til finansklagenemnda. Vil aldri igjen bestille noen tjeneste fra de udugelige i DNB Market. Hold dere unna DNB Market hvis dere ønsker å tjene penger på deres investeringer.
Hei, Hanadi! Takk for tilbakemeldingen din. Dette var virkelig leit å høre. Hvis vi i DNB har gjort en feil som har forårsaket tap på dine vegne, så bør du kontakte vår kundeservice igjen slik at vi får tatt en vurdering av saken. Du skriver at det gjelder flytting av aksjer mellom to ulike ASK. Det er ikke helt sikkert at det er DNB Markets som skal ta den saken, men kanskje heller avdelingen vår som jobber med aksjesparekonto. Håper at du tar kontakt med oss på nytt og at vi kan hjelpe deg med å løse saken. /Even
Denne banken holder ikke det de lover fra dag en. Blir lovet lån ved oppstart av bedrift på 500 000kr. Når jobben er sagt opp, aksjeselskap opprettet og leiekontrakt underskrevet så får vi bare 100 000,- i stede, selv med pant i bolig. Når man spør om under to måneders omsetning i lån under coronakrisen så får man avslag med grunn i at man ikke har permitert folk når skolene stengte ned. Synes det er ubegripelig at man blir straffet for å holde de ansatte i arbeid når mange andre valgte å permitere. Bruke du DNB så står du helt alene. Du har de på ingen måte i ryggen. Angrer i dag på at vi valgte DNB da vi kanskje hadde hatt en bank man kunne stole på og sluppet alle de bekymringene man nå har under denne pandemien. Er nå på utkikk etter en bank man føler seg trygg på og som støtter i stede for å motarbeide deg.
Hei, Anne. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Jeg vil beklage for at opplevelsen du har hatt hos bedriftsavdelingen vår har vært dårlig. Hvis du har blitt lovet noe som du ikke har fått må vi selvfølgelig se på hva som har skjedd. Jeg håper at du har mulighet til å kontakte vår kundeservice på telefon igjen på tlf. 915 04800 slik at vi får sett på saken på nytt. /Even
Lei at den er ut av drift nesten hele tiden!!! Må putte penger 3,4,5 ganger til alt kommer inn! Pga covid-19 ingen kundeservice! Helt forferdelig bank har det blitt til! Ingen fikser innskudsautomaten på dagen nå vente 1,2,3,4 dager hele tiden! Dritt lei!
Hei, Marija! Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hvilket bankkontor gjelder dette? Situasjonen hos bankkontorene har vært litt vanskelig den siste tiden. Covid-19 har satt klare begrensninger, og samtidig har det både vært en vekterstreik og streik hos selskapet som drifter våre automater. Husk at du også kan sette inn penger gjennom kontanttjenester i butikk :) /Even