DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
blir behandlet som en kjeltring for å ha avverget en svindel, stengt konto, vipps og kort uten noe som helst info og både vanlig kunderservice og spesialnummeret videresender en til en epostadresse hvor en ikke får svar. umulig å få pratet med de inkompetente kundebehandlerene som skriver til deg i meldingsboksen. familie på 4 alle veldig fornøyd, men til helvete med hele dnb.
Hei Tobias! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, men vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. /Marthe
DNB har en vanskelig netside og gjør ikke endringer. DNB må modernisere seg. Og de har ikke Apple Pay.
Hei Martin, leit å høre at du er misfornøyd. Vi har mange dyktige folk som stadig jobber for at nettsiden skal bli bedre i fremtiden. Hvis du ønsker å lære mer om hvorfor vi ikke tilbyr Apple Pay, kan du gjerne lese her: dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. /Lisa
Lager enormt med problemer for sine kunder og lite imøtekommende! På tide folk vender Norges største bank ryggen!
Hei Tor! Dette var ikke kjekt å lese. Vi ønsker selvsagt å hjelpe kundene våre og yte god kundeservice. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her, men send oss gjerne en melding via nettbanken din, så kan vi se nærmere på det og gi deg en tilbakemelding. /Tonje
Trengte at få dem til å skanne pass og sende til regnskapsfører. De nektede og i tillegg ble jeg fortalt at de ville stenge min bankkonto og skaffe meg en ny med lavere grenser på grunn av at jeg har D-nummer på grunn av generell bestemmelse fra hovedkontoret. .... Lavere grenser betyr at dette blir vanskeligere at betale i utlandet (D-nummer betyr at jeg bor i utlandet) Jeg har vert kunde i 12 år DNB Drammen
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her, men send oss gjerne en melding via postkassen i nettbanken din, så skal vi se nærmere på det og gi deg en tilbakemelding. /Tonje
Rådgiver gir forvirrende informasjon, Lyttet ikke til kunden og har en nedlatende måte å snakke til kunden på. Vurderer å bytte bank .
Hei Kristin! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send oss gjerne en melding om det fra postkassen i nettbanken, så kan vi få sett på det, og gitt tilbakemelding der det trengs. /Tonje
Jeg er en godt voksen mann, totalkunde og brukt banken alltid. For få år siden skilte kona og jeg lag, vi var da halvveis ferdige restaurering av gården - kona ville vekk fra gården og kjøpe noe ferdig. Vi ble enige om at jeg løser henne ut av eiendommen og at jeg fullfører resten av arbeidet, slik at vi ikke mister alt vi har kostet på. Jeg ringer Dnb og blir satt over til en saksbehandler for lån i Ski. Til min store forskrekkelse var svaret på lån, nei. Jeg er over 60, fast jobb i Staten, ingen anmerkninger. Eiendommen hadde en takst på 7,5 millioner, jeg tjente da 600,000 i året, lånebehovet var 2.9 millioner. Det var ingen heftelser på eiendommen. Heldigvis stilte en konkurrerende bank opp slik at eiendommen ikke forsvant ut av familien.
Hei, Pelle! Dette var en ordentlig kjedelig historie å høre om. Siden jeg ikke kjenner til vurderingene som ligger til grunn for avslaget så er selve saken vanskelig å kommentere på, men jeg er uansett glad for at du fikk ordnet med lån. :-) /Hilsen Even
Egentlig gjennomført fornøyd med banken. Greie lånebetingelse, fondsparingtips m.m. Har også hatt god hjelp av kundeservice, når jeg har benyttet meg av de. Bortsett fra i dag. Ganske ugrei opplevelse. Hadde heller ikke mulighet til å gi tilbakemelding på samtalen, noe kundeservice alltid sender ut som et ønske etter endt samtale, ellers.
Hei! Kjekt å se at du vanligvis er fornøyd med oss. Om du i dag har hatt en dårlig opplevelse vil jeg anbefale å sende oss en melding om det fra postkassen i nettbanken, så kan vi få sett på det, og gitt tilbakemelding der det trengs. Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her, så håper jeg du i fremtiden blir enda mer fornøyd med oss! /Lene