DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er en godt voksen mann, totalkunde og brukt banken alltid. For få år siden skilte kona og jeg lag, vi var da halvveis ferdige restaurering av gården - kona ville vekk fra gården og kjøpe noe ferdig. Vi ble enige om at jeg løser henne ut av eiendommen og at jeg fullfører resten av arbeidet, slik at vi ikke mister alt vi har kostet på. Jeg ringer Dnb og blir satt over til en saksbehandler for lån i Ski. Til min store forskrekkelse var svaret på lån, nei. Jeg er over 60, fast jobb i Staten, ingen anmerkninger. Eiendommen hadde en takst på 7,5 millioner, jeg tjente da 600,000 i året, lånebehovet var 2.9 millioner. Det var ingen heftelser på eiendommen. Heldigvis stilte en konkurrerende bank opp slik at eiendommen ikke forsvant ut av familien.
Hei, Pelle! Dette var en ordentlig kjedelig historie å høre om. Siden jeg ikke kjenner til vurderingene som ligger til grunn for avslaget så er selve saken vanskelig å kommentere på, men jeg er uansett glad for at du fikk ordnet med lån. :-) /Hilsen Even
Egentlig gjennomført fornøyd med banken. Greie lånebetingelse, fondsparingtips m.m. Har også hatt god hjelp av kundeservice, når jeg har benyttet meg av de. Bortsett fra i dag. Ganske ugrei opplevelse. Hadde heller ikke mulighet til å gi tilbakemelding på samtalen, noe kundeservice alltid sender ut som et ønske etter endt samtale, ellers.
Hei! Kjekt å se at du vanligvis er fornøyd med oss. Om du i dag har hatt en dårlig opplevelse vil jeg anbefale å sende oss en melding om det fra postkassen i nettbanken, så kan vi få sett på det, og gitt tilbakemelding der det trengs. Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her, så håper jeg du i fremtiden blir enda mer fornøyd med oss! /Lene
Dritt dårlig !! Meg og morfar ringte nettopp for å bestille nytt kort for det gikk ikke gjennom nettet . Jeg ringer alltid med han ved siden av i tilfelle han ikke forstår så mye av det de sier . Han er ikke så flink i norsk. Dette har vi alltid gjort og aldri hatt noe problem med det. Men no hadde hun kjerringen veldig mye problemer med at jeg måtte hjelpe han. Hun hørtes ut som en liten dritt unge som ba oss gi oss med å oversette og ta av høytaleren for det var ikke lov å gjøre. Da kunne ikke han å nytt kort . Og ba han ta av høytaleren fler ganger . Endte bare med at jeg la på. Dritt dårlig kundeservice !
Hei, det er leit å høre du hadde denne opplevelsen hos oss. Vi tar personvern svært alvorlig, og hvis rådgiver ikke får informasjonen de trenger for å få bekreftet at vi snakker med kunden det gjelder har de ikke lov å kunne hjelpe deg. Jeg vil anbefale å forsøke å ringe oss på ny, eller dra til et av våre kontorer så en rådgiver der kan hjelpe dere /Vinjar
Jeg måtte selv purre flere ganger for å tilbakemelding på lånesøknad. Ingenting ble fulgt opp av seg selv. Da jeg endelig fikk kontakt med rådgiver, fikk jeg ingen konstruktive råd. Har prøvd flere ganger å bruke chatroboten for å få ny rådgiver, men får ikke noe svar. Kommer definitivt til å bytte bank.
Hei, det var leit å høre! Når du snakker med chatboten vår skal den gi deg alternativene til å snakke med en rådgiver om den ikke forstår spørsmålet ditt, eller du ber om det. Her hadde vi satt pris på å få sett nærmere på dette for forbedring, om du kan ta kontakte med oss på 915 04800 eller skrive til oss under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så skal vi få sett nærmere på dette! /Vinjar
Har flyttet mye mellom ulike banker, har valgt å ha boliglånet i annen bank på grunn av rente men som daglibank, nettbank o.l er DNB overlegne så vi flytter tilbake.
Hei! Så koselig å se! Tusen takk for flott tilbakemelding! /Vinjar
Klarer ikke å Vippse til privatkontoer kunne dere ha fielder det 41573
Hei! Om du har problemer med Vipps vil jeg anbefale å kontakte Vipps kundeservice på telefon 22 48 28 00. Om du tror det er feil med konto kan du kontakte kundesenteret her i DNB på telefon 915 04800, eller via chat i nettbank, så kan vi se nærmere på det. /Frida
DNBs motvilje mot ApplePay, skyldes selvsagt deres sterke interesser i Vips, som delvis er en konkurrent til ApplePay. Men når kundene ønsker begge deler, er det både uhøflig og arrogant å holde seg for ørene og se bort. Man vinner ikke fram med å lage egne monopol. Så skaff konto i feks. Nordea, eller bytt bank du også, så de får kjenne på forbrukerkravet, og kanskje lytter.
Hei og takk for tilbakemelding. Om du vil lære mer om bakgrunnen for hvorfor vi har valgt å ikke tilby ApplePay, kan du lese om det her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. /Betina