DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette må være norges dårligste bank. Kundesenteret svarer ikke på det man spørr om. Tekniskhelt utdatert, ikke synk av f.eks. mottakere mellom mobilbank og nettbank. Nettbanken ser ut som det vi hadde for 30 år siden. Dårlige betingelser. Høye gebyrer. først til å sette opp rente på lån, sist til å sette ned
Hei. Leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Vi ønsker gjerne å se om vi kan få til å endre inntrykket ditt, så ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du har videre spørsmål til en tidligere sak, produktene våre eller lignende, så skal vi gjøre det vi kan for å overbevise deg om at vi faktisk ikke er så verst :) /Even
Topp bank. Får lånet jeg ber om til supre betingelser.
Hei. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på :) /Elisabeth
Dårligere kundeservice og bank tjenester skal du lete lenge etter.. Kan ikke anbefales. Eneste som kanskje var bra, var nettbanken de hadde.
Hei. Leit å høre at du ikke har vært fornøyd med oss. Vi ønsker gjerne å se om vi kan få til å endre inntrykket ditt, så ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du har videre spørsmål til en tidligere sak, produktene våre eller lignende. /Elisabeth
Det hjelper ikke at di som tar telefonen er hyggelig og i møterommene når di du trenger å snakke med ikke prater i telefonen og det er umulig å få di i take og di har en nedlatende holdning til deg samtidig som di nekter å svare på beskjed lagt inn i nettbanken! Så jeg kan ikke anbefale denne banken til noen!
Hei! Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Du kan nå oss både på telefon og via chat i nettbanken mellom kl 07-23. Der kan vi hjelpe med det meste. Enkelte saker må sendes inn på melding via nettbanken, og det vil da normalt ta litt lenger tid å få svar. /Frida
DNB anbelafes ikke. De er muligens banken fra A til Å, da de kan tilby mye/alt. Alt de tilbyr er fryktelig dårlig. Dårlig service, dårlig rente, dårlige eiendomsmeglere, dårlige betingelser. Alle bør boikotte DNB. D-i DNB for Dritt.
Hei! Leit å lese at du er misfornøyd med våre tjenester. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger og ønsker alltid å forbedre oss, så oppfordrer til å ta kontakt med kundeservice hvis du har konkrete hendelser eller eksempler du ønsker at vi ser nærmere på. /Marthe
Kort fortalt,…se tittel! Ga innholdet til den ene som møtte opp med falskt dokument!
Hei, Lisbeth. Vi håper at du tar kontakt med kundeservice, så skal vi naturligvis ettergå hva som har skjedd her. /Even
Fikk 500k på konto som DnB stoppet, greit nokk for viste ikke hvor disse kom fra. Dem sperrer hele konto og ber om opplysninger på hva og hvem dette kom fra, svarte med at det viste jeg ikke. Svarte på spørsmålene dem absolutt skulle ha "40" ganger.. hadde penger på konto som jeg trengte til å brødfø mine barn og utgifter, men det var ikke bare bare å få tak i.. etter mange dager med frem og tilbake sier dem at jeg kan få pengene til en annen konto, fikser da ett kontonr og dem svarer ikke før neste dag, da trenger dem navn til eier av konto også.. svarer med navn og dem fikser ikke før dagen etter.. umulig å kommunisere med utv avdelingen!! tar for dt første laang tid på å svare og for dt andre umulig å kommunisere med. Fikk Mail nå om at dem avslutter kundeforholdet på vakrun av svar til utv (altså at jeg IKKE VET hvor dt kommer fra?) så jeg skal straffes for noe jeg ikke vet hva er?! Elendig! Nå skal jeg ha lønn om 4 dager, men det ser dårlig ut, styr unna!!
Hei. Jeg forstår at dette ikke har vært en grei opplevelse. Uten å kunne gå inn på enkeltsaker her så trenger vi i noen tilfeller mer informasjon når det kommer til større innbetalinger på konto og det kan være en omfattende jobb. Anbefaler å ta svare på melding du har mottatt tidligere for å se på alternativ, eller kontakte kundesenteret. /Elisabeth