DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det hjelper ikke at di som tar telefonen er hyggelig og i møterommene når di du trenger å snakke med ikke prater i telefonen og det er umulig å få di i take og di har en nedlatende holdning til deg samtidig som di nekter å svare på beskjed lagt inn i nettbanken! Så jeg kan ikke anbefale denne banken til noen!
Hei! Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Du kan nå oss både på telefon og via chat i nettbanken mellom kl 07-23. Der kan vi hjelpe med det meste. Enkelte saker må sendes inn på melding via nettbanken, og det vil da normalt ta litt lenger tid å få svar. /Frida
DNB anbelafes ikke. De er muligens banken fra A til Å, da de kan tilby mye/alt. Alt de tilbyr er fryktelig dårlig. Dårlig service, dårlig rente, dårlige eiendomsmeglere, dårlige betingelser. Alle bør boikotte DNB. D-i DNB for Dritt.
Hei! Leit å lese at du er misfornøyd med våre tjenester. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger og ønsker alltid å forbedre oss, så oppfordrer til å ta kontakt med kundeservice hvis du har konkrete hendelser eller eksempler du ønsker at vi ser nærmere på. /Marthe
Kort fortalt,…se tittel! Ga innholdet til den ene som møtte opp med falskt dokument!
Hei, Lisbeth. Vi håper at du tar kontakt med kundeservice, så skal vi naturligvis ettergå hva som har skjedd her. /Even
Fikk 500k på konto som DnB stoppet, greit nokk for viste ikke hvor disse kom fra. Dem sperrer hele konto og ber om opplysninger på hva og hvem dette kom fra, svarte med at det viste jeg ikke. Svarte på spørsmålene dem absolutt skulle ha "40" ganger.. hadde penger på konto som jeg trengte til å brødfø mine barn og utgifter, men det var ikke bare bare å få tak i.. etter mange dager med frem og tilbake sier dem at jeg kan få pengene til en annen konto, fikser da ett kontonr og dem svarer ikke før neste dag, da trenger dem navn til eier av konto også.. svarer med navn og dem fikser ikke før dagen etter.. umulig å kommunisere med utv avdelingen!! tar for dt første laang tid på å svare og for dt andre umulig å kommunisere med. Fikk Mail nå om at dem avslutter kundeforholdet på vakrun av svar til utv (altså at jeg IKKE VET hvor dt kommer fra?) så jeg skal straffes for noe jeg ikke vet hva er?! Elendig! Nå skal jeg ha lønn om 4 dager, men det ser dårlig ut, styr unna!!
Hei. Jeg forstår at dette ikke har vært en grei opplevelse. Uten å kunne gå inn på enkeltsaker her så trenger vi i noen tilfeller mer informasjon når det kommer til større innbetalinger på konto og det kan være en omfattende jobb. Anbefaler å ta svare på melding du har mottatt tidligere for å se på alternativ, eller kontakte kundesenteret. /Elisabeth
Har vært kunde i mange år og har et AS med veldig god økonomi. I forbindelse med oppussing i hjemmet har jeg ønsket å ta opp et lån. Kunne betalt alt sammen uten lån, men ønsker ikke tappe bedriften for mye. Er SAGA kunde på privaten, og bedriften er også knyttet opp mot DNB med forsikring og pensjon. Har møtt en elendig kunderådgiver som av helt uforståelige grunner lager masse bråk. Kommer til å si opp kundeforholdet og bytte bank, både privat og for bedriften. Jeg trodde at en lojal kunde gjennom mange år betydde noe. Føler meg som en idiot. Men den største taperen her er jo DNB som kommer til å miste mye penger på dette. Har god erfaring med DNB fra tidligere, men ikke her i Skien. Aldri mer DNB!!
Hei! Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men gjerne ta kontakt med kundeservice eller send oss en melding fra postkassen via innlogget nettbank dersom du ønsker at vi skal se på saken din på nytt. /Lisa
Elendig rente på sparepenger - alltid først å heve utlånsrenta . Vanskelig med fysisk tilgang i Sandnes --- låst dør , kun timeavtale !
Hei Oddvar! Hvor mye innskuddsrentene øker, varierer fra produkt til produkt. Vi tilpasser oss konkurransen i markedet, og vi opplever at prisene våre står seg godt. Ring gjerne boliglånsavdelingen vår på telefon 91504800, så kan en lånerådgiver se på renten din sammen med deg. De fleste av kontorene våre behandler i all hovedsak forsikring- og boliglånssaker. Derfor er man nødt å avtale time på forhånd. /Tonje
Blir ikke verdsatt som kunde, selv om man har hatt konto her hele livet. Dyrt og lite utbytte.
Hei. Det er veldig leit å lese at du har en dårlig opplevelse. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt for å se hvilke ulike alternativ vi har. Dersom det gjelder sparing, har vi forskjellige konti som er mulig å opprette og vi bistår gjerne med å forklare hvilke ulike betingelser som gjelder hver enkelt. /Elisabeth