DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært kunde i DNB siden oppkjøp av postbanken. Hver henvendelse har tatt lang tid, og du må selv følge opp for å få svar. Mangler de informasjon for å komme videre i saken, må du selv følge opp dette også. Rente er ikke best, søke boliglån er vanskelig og nettbanken utdatert. SAGA-fordelsprogrammet er OK, men ikke verdt å bli bare pga. dette.
Hei Joachim! Leit å høre at du er misfornøyd med oss, slik skal det ikke være. Vi forsøker etter beste evne å løse henvendelser vi får i første dialog vi har med våre kunder, men ikke alle henvendelser vil være mulig å løse uten at det blir undersøkt av annen avdeling. I det siste har vi hatt en del mer ventetid inn til oss grunnet relegitimeringsprosessen som foregår akkurat nå, hvor det er veldig mange som tar kontakt med oss i alle våre kanaler (chat, nettbankmeldinger, telefon). Vi anbefaler derfor, med mindre det er noe som haster, å ta kontakt med oss på morgenen eller på ettermiddagen etter kl. 17 - da er det normalt en del mindre trafikk inn til oss. Man kan søke lån i nettbanken ved å gå til Dagligbank og lån - Søk om lån og kredittkort, etter man har lagt inn søknad der så vil det bli fulgt opp av en lånerådgiver hos oss. Vi jobber kontinuerlig med å vurdere funksjoner for mobil- og nettbanken for hvordan de kan bli bedre, send oss gjerne et innspill om hva du tenker kunne vært forbedret i nettbanken her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon Ønsker deg en fin dag! /Lars
Rakk ikke å bruke den uprofisjonelle syk banken før jeg ombestemte meg, rak ikke få bank kort før jeg avbestilte på det raskaste tempoet i mitt liv! Jeg vil på det sterkeste ikke anbefale dnb til noen ikke engong til min verste fiende fortjene denne RÆG banken! Må uttrykke meg akkurat slik det er, aldri møtt noe så Ufyselig, uproft og dårlig service! Vært 20 år hos en annen bank og tror nok jeg forblir der om så jeg skulle ha en ekstra bank konto hos en annen bank! Man leve og lære! :)
Hei! Leit å høre at du har opplevd å være misfornøyd med servicen fra oss. Vi forsøker å være tilgjengelig for kunder store deler av døgnet (07-23 hver dag, inkludert lørdager og søndager) i flere kanaler (chat, telefon, nettbankmelding), og vi ønsker alltid å bistå kundene våre med å løse eventuelle utfordringer man måtte ha i første dialogen man har med oss. Send oss gjerne innspill til hva du tenker vi kan bli bedre på her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon /Lars
Er noen år siden jeg var i Danmark og skulle handle i butikken. Først når jeg skulle betale fikk jeg vite at du måtte ha bankkort med chip. Og magnetstripen på terminalen i Danmark var skrudd av. Det hadde selvfølgelig ikke mitt kort fra DnB den gangen. Heldigvis funket fortsatt minibanker ellers vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Og nå støtter de ikke ny teknologi som Apple pay. Jeg bruker også danske bank som tilbyr Apple pay. Det er bare et dobbelt trykk på side knappen på iPhone så en face-id lås for så å tappe mobilen til terminalen. Det fungerer også overalt hvor tapping fungerer. Så vet ikke hvorfor DnB prøver å snakke ned dette i artikkelen sin med feil informasjon og prøve å si at den eldgamle teknologien tappe med bankkort er noe stort. Greit at bruker av dette har økt gjennom pandemien med igjen er det gammel teknologi. Får håpe at de lærer noe av sbanken når de har kjøpt de opp og ikke ødelegger de også.
Hei, takk for tilbakemelding! Vi har Apple Pay ofte oppe til vurdering, men vi velger per dags dato til å fokusere på Vipps sin betalingsløsning! Vi håper vi kan komme med tjenester i fremtiden som snur ditt syn på våre tjenester i dag! /Lars
Når omtrent 60 prosent av smarttelefon markedet i Norge benytter seg av iPhone, er det BS at DNB velger å satse på Vipps istedet for Apple Pay. Jeg brukte Android for en periode og utenom å "vippse" små penger til folk brukte jeg alltid Google Pay til alt. Dere gjør bare ting vanskeligere. Lettere å skifte bank enn å vente på at DNB gir støtte for Apple Pay rett og slett og dette emnet er noe ganske mange har tatt opp. Ta dere sammen og implementer Apple Pay, ikke bli igjen i fortiden!
Hei, takk for tilbakemelding! Vi har Apple Pay ofte oppe til vurdering, men vi velger per dags dato til å fokusere på Vipps sin betalingsløsning! Vi håper vi kan komme med tjenester i fremtiden som snur ditt syn på våre tjenester i dag! /Lars
Utsending av nytt Masterkort ble stoppet uten varsel og begrunnelse. For å bestille nytt kort er det kun et valg: sperr og bestill. Derfor ringte jeg kundeservice som sa de skulle sende nytt kort. Neste dag var kortet sperret. Så da er det bare å vente 10 dager på nytt kort. DnB har ingen forklaring på hva som har skjedd.
Hei! Leit å høre at du har opplevd dette når du har forsøkt å bestille nytt mastercard. Det er vanskelig for oss som svarer her å kunne se hva som kan ha skjedd her og hvorfor kortet har blitt sperret, men om man tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800 eller via innlogget chat i nettbanken så vil en rådgiver kunne undersøke dette nærmere hos oss. Ønsker deg en fin dag! /Lars
dårligste rente, dårlig kundeservice, grådig eiendoms megler ++ Så fort salget av leiligheten var gjort var kunde servicen borte
Hei, Geir. Vi er liker ikke når kunder har dårlige opplevelser hos oss. Det stemmer likevel ikke at vi er dyrest på rente, for vi har beviselig konkurransedyktige priser som står seg godt i prissammenligninger. /Even
Tro ikke at du kan bruke dine egne penger sim du vil i Dnb. Min konto er sperret for betalinger til utlandet fordi dnb mener jeg er utsatt for svindel. De vil bare hindre meg i å kjøpe bitcoin og trade. Når man ringer kundeservice er det alltid over 50 foran deg i køen og om du kommer frem kan de ikke hjelpe og henviser til avdelinger som kun kan kontaktes gjennom meldingstjenesten og mail. De sender stygge og arrogante meldinger der de forlanger forklaringer og dokumentasjon og selvom de ikke selv gir seg noen tidsfrist for sine svar, gir de deg kort frist. De truer med å vurdere kundeforholdet. Vel, nå er det jeg som vurderer å bytte bank etter nesten 50 år som kunde.
Hei, Tone! Dette vet du sikkert fra før, men som en del av AML-arbeidet og Hvitvaskingsregelverket, er DNB pålagt å blant annet ha oppdaterte opplysninger om våre kunder, blant annet på formålet med ulike transaksjoner. Vi ønsker alltid å behandle saker så enkelt og greit som mulig, og hvis man mottar en slik melding trenger det absolutt ikke være slik at man er mistenkt for noe ulovlig. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger som denne, for vi vet at slike kontroller kan oppleves som ubehagelig, og det er helt sikkert ting som kan gjøres bedre fra vår side :-) /Hilsen Even