Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forferdelig kundeservice ved åpning av bedriftskonto. 1,5 mnd er gått og vi har fremdeles ikke tilga

Omtale av  Annetone

Forferdelig kundeservice ved åpning av bedriftskonto. 1,5 mnd er gått og vi har fremdeles ikke tilgang til pengene våre!!!!

Svar fra DNB Bank
06.10.2022 13:31

Hei! Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Har forståelse for at dette er frustrerende. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her. Du kan ta kontakt med kundesenteret på telefon: 91504800 eller chat fra innlogget nettbank, så kan vi se på saken din igjen. /Lisa

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra bank

Omtale av  Tommy

Er svært fornøyd med banken. God service og oppfølging

Svar fra DNB Bank
04.10.2022 22:42

Hei Tommy! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) /Viktoria

Jeg glemmer aldri den gangen jeg ble lurt av den griske DNB-ansatte

Omtale av  Tor

Jeg synes dette er den verste bank i Norge. Store og griske og som tittelen sier så ble jeg lurt for femten år siden.

Svar fra DNB Bank
05.10.2022 10:25

Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Om det er noe vi kan hjelpe med må du gjerne ta kontakt med kundesenteret på telefon 915 04800, eller via chat i nettbank. Mye kan ha skjedd på 15 år, så håper derfor du vil få en bedre opplevelse om du fortsatt er kunde, eller skulle ønske å bli det på nytt en gang. /Frida

Dere er vel bra bank

Omtale av  Inger L. K

Jeg har ikke bruk dere på noen år jeg har litt peng på kontoen vil overfør dem til kontoen min til storebrand banken

Svar fra DNB Bank
04.10.2022 14:22

Hei. Takk for melding. Dersom du ønsker å overføre innestående beløp til en annen bank kan du gjøre dette ved å logge inn i nettbanken og gå til Dagligbank og lån - Betale til en. Ta gjerne kontakt med kundesenteret på telefon 91504800 eller på chat når du er innlogget i nettbanken dersom du trenger videre hjelp med dette. Ønsker deg en fin dag. /Elisabeth

1 Stjerne er for mye

Omtale av  Erling

Uheldigvis har jeg vært så dum å beholdt konto hos DnB siden ungdomsalder, har nå sperret kort hos de som fortsatt var blitt trukket og kontaktet de angående dette idag. Fikk svar at kortene var sperret og at det var bare å se bort i fra dette samt at jeg skulle få bekreftelse på det etter jeg snakket med de på chat. Fikk selvsagt ingen bekreftelse så jeg tok kontakt igjen, da fikk jeg ett annet svar å ingen løsning på hvordan jeg skulle løse dette med kortet. Anbefaler alle familie og venner dere også å holde dere langt unna DnB, at de er Norges største bank må være en spøk mtp hvordan de behandler kunder de har hatt i flere tiår. Jeg har nå etterspurt innsyn i mine data hos de og regner med at dette blir løst på denne måten slik at jeg får logg over samtalen jeg hadde med de om dette på chat ellers blir jeg nødt å sende klage til datatilsynet. STYR UNNA.

Svar fra DNB Bank
30.09.2022 15:05

Hei Erling! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss og at du har mottatt ulike beskjeder i kontakt med kundeservice. Det er ikke bra nok. Vi kan ikke sjekke eller gå inn på enkeltsaker her, men kan på generelt grunnlag informere om at selve kortavtalen må avsluttes hvis man ikke lenger ønsker kort i banken. /Marthe

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Helt håpløst å komme inn på fullversjon !!

Omtale av  Lisbeth

Deres forklaring fungerer heller ikke. Kommer ikke inn på fond eller innboks!

Svar fra DNB Bank
28.09.2022 20:53

Hei. Kjedelig at du ikke har kommet inn i fullversjon. Vet ikke helt hvilken fremgangsmetode som er forsøkt, men gjerne forsøk denne: Trykk deg inn på internett på din mobil og skriv inn www.dnb.no. På den siden som dukker opp så blar du den nesten helt nederst på siden og der trykker du på "Om oss". Da kommer du til forsiden vår slik den ser ut som om du skal logge inn via en pc. /Elisabeth

Skyhøy rente, arrogant kundeservice og mangler Apple pay

Omtale av  Gits

Vi er i 2022 og de mangler Apple Pay, renta er høy og når du forsøker å kontakte banken for å forhandle så blir du avvist på en arrogant måte med autosvar. En ting er å få et nei, som jeg tåler, men når man ikke en gang føler man blir hørt etter å ha vært kunde i banken siden tidenes morgen, så ble det nok for meg. Byttet bank nylig og har allerede spart mange tusen. I tillegg har banken satt ned renten mindre enn hva styringsrenta gikk ned under pandemien. Nå når renta går oppover igjen, så er DnB raske med å sette opp nøyaktig samme prosent som styringsrenta. Skulle likt å sett en sammenligning på differanse mellom boliglånsrente og styringsrente før, under og etter pandemien. Hvor vanskelig kan det være å opptre profesjonelt og redelig? Bytt bank!

Svar fra DNB Bank
27.09.2022 12:19

Hei, en av hovedgrunnene til hvorfor vi ikke tilbyr Apple Pay er måten Apple tar full kontroll over NFC-løsningen og ikke lar andre 3. parts tjenester benytte seg av løsningene på sine telefoner. En slik løsning syns vi ikke er brukervennelig for våre kunder, eller markedet. Du kan lese mer her: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/eu-anklager-apple-for-a-misbruke-markedsmakt-med-sin-betalingstjeneste/14761499/ om hvorfor vi og flere andre banker over Europa tar avstand fra løsningen. Vårt ståsted vil endre seg raskt om Apple endrer driftingen av sine tjenester. /Vinjar

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR