DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig da det ikke er noen filial. Dyre gebyr.
Da jeg søkte hjelp om sperret kort og det fungerte ikke hun på kundeservicen svarte bare, ja nei det får jeg ikke gjort noe med nå. Ikke noe beklager eller prøver å hjelpe deg. Ventet i 15 min på telefonen, noe som er dyrt! Vurderer nå og bare bytte bank!
Det er på tide å bytte, svindyre renter, som vanlig bank kunde så er ikke DNB noe valg lengre, ikke mye hjelp å få heller, har en klar beskjed til folk å det er, opprett en bank konto hos andre...
Kunder kommer sannsynligvist i siste rekke hos DNB.. Altfor stor bank til å bry seg om mannen i gata. Vårt firma er DNB Kunde. Da en av eierne solgte seg ut (Som kortet var satt på) bestemte DNB bare å sperre kortet pga dette uten å si noe som helst til oss. Samme dag som vi fant ut hadde vi 3 kritiske regninger vi MÅTTE betale. Men nei, de nekta å åpne kortet. Nytt måtte bestilles, og vi måtte febrilsk finne en løsning å betale de 3 regningene på. Møkkabank. Ingen respekt for noe som helst.
Dyrt, ikke noen filial i mitt distrikt. Har ikke minibanker mer i mitt distrikt, og de har kuttet ut tjenesten bank i butikk/innskudd til konto
Nettbank fungerer veldig bra + hyggelig og hjelpsom kundeservice.
ALLE tjenester er overpriset og nettbanken lider av en enorm ustabilitet.