DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg søkte hjelp om sperret kort og det fungerte ikke hun på kundeservicen svarte bare, ja nei det får jeg ikke gjort noe med nå. Ikke noe beklager eller prøver å hjelpe deg. Ventet i 15 min på telefonen, noe som er dyrt! Vurderer nå og bare bytte bank!
Det er på tide å bytte, svindyre renter, som vanlig bank kunde så er ikke DNB noe valg lengre, ikke mye hjelp å få heller, har en klar beskjed til folk å det er, opprett en bank konto hos andre...
Kunder kommer sannsynligvist i siste rekke hos DNB.. Altfor stor bank til å bry seg om mannen i gata. Vårt firma er DNB Kunde. Da en av eierne solgte seg ut (Som kortet var satt på) bestemte DNB bare å sperre kortet pga dette uten å si noe som helst til oss. Samme dag som vi fant ut hadde vi 3 kritiske regninger vi MÅTTE betale. Men nei, de nekta å åpne kortet. Nytt måtte bestilles, og vi måtte febrilsk finne en løsning å betale de 3 regningene på. Møkkabank. Ingen respekt for noe som helst.
Dyrt, ikke noen filial i mitt distrikt. Har ikke minibanker mer i mitt distrikt, og de har kuttet ut tjenesten bank i butikk/innskudd til konto
Nettbank fungerer veldig bra + hyggelig og hjelpsom kundeservice.
ALLE tjenester er overpriset og nettbanken lider av en enorm ustabilitet.
DNB sa at jeg ikke hadde råd til å kjøpe de eiendommer jeg eier i dag og har eid i mange år. Det er et ovenfra og ned kundeforhold, og dersom jeg skulle hørt på dem ville jeg ha tapt mange millioner de senere år. Frarådes på det sterkeste og man kommer mye lenger som lånekunde ved å gå til andre banker. Vil huske DNBs arrogante oppførsel resten av mitt liv. Veldig treig kundeservice. Åpne konto og få tilgang til diverse finanstjenester som globale indeksfond er et mareritt når man skal starte på scratch. Har aldri vært borti noen annen bank som får meg til å føle meg så lite verdt, og min egen tid. Sist skulle jeg innom banken for å få rett kopi bekreftet til sameiet. De nektet! Endte opp med å gå til Danske bank i stedet, der jeg ikke var kunde. De lo av DNB sin oppførsel, og gav meg rett kopi bekreftes på 2 minutter. Sendte skriftlig klage til DNB etterpå og fortalte om historien. Fikk beklagelse, dette gjaldt DNB Majorstuen. Banken er helt håpløs og jeg synes synd på dem som jobber der under en slik dårlig ledelseskultur.