DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Den forbanna mobil appen deres er søppel! Trekker ikke avtale giroer eller efakturer når den skal og tok meg 3 dager etter jeg fikk lønning og flytte pengene over til regningskontoen min! Kommer til å bytte bank og refinansiere hele lånet mitt til Noen andre! Dere er helt ubrukelige! Har til og med ringt inn for å spørre om boe ang lånet mitt så var jeg søren meg nr 75 i køen?!
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd med appen vår. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle og forbedre funksjonene i appen vår. Det skal ikke være meldt om noen generelle feil der med å godkjenne betalinger eller at godkjente betalinger ikke blir trukket på forfallsdato, og det er heller ikke meldt noen feil med å overføre mellom egne kontoer. Da anbefaler jeg å ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett nærmere på dette for appen din. Vårt kundesenter er tilgjengelig på telefon 915 04800, via innlogget chat i nettbanken og via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss). Vårt kundesenter holder åpent mellom kl. 07-23 hver dag (inkludert lørdager og søndager). Ønsker deg en fin kveld! /Lars
Styr unna denne banken. Mitt råd er å ikke bruke denne banken etter at de ble nettbank. Har vært kunde siden 1989, men nå er det nærmest umulig å få en personlig rådgiving. Virker som saksbehandler er styrt at "strenge instrukser" og jeg vet at saksbehandler kan gi uriktige opplysninger om begrensinger og retningslinjer myndighetene har gitt bankene angående lån og kredittkort. Avslørte saksbehandler om påstander som var usanne ifb. avslag på Mastercard. banken oppretthold sitt avslag ved å endre begrunnelse. Har vært kunde hos banken siden 1989, men nå er det slutt. Kan ikke ha et kundeforhold til saksbehandlere som oppgir uriktige eller påstår uriktige kundeforhold. Min anbefaling er :styr unna denne banen, det finnes banker som tar bere vare på deg som kunde enn dnb. Ps (jeg tillater meg å si....Makan til møkkabank)
Hei Kalle! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi tilbyr personlig rådgivning med kunderådgivere i flere kanaler (telefon, innlogget chat, nettbankmelding) mellom kl. 07-23 hver dag (inkludert lørdager og søndager) - så man skal enkelt kunne komme i kontakt med oss. Nå er det vanskelig for meg å vite hva som kan ha skjedd her, men vi forholder oss til retningslinjer fra myndighetene når det kommer til å utstede kreditt. Send oss gjerne en klage via følgende link, så vil vi undersøke dette nærmere og hva som kan skjedd i denne saken: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon Ønsker deg en fin kveld! /Lars
En ekstremt byråkratisk bank med null fleksibilitet. Vanskelig å komme i kontakt med rådgiver.
Hei, Eline! Leit å høre at du har denne opplevelsen. Vi står på for å være tilgjengelig for kundene våre, og håper du vil gi oss en ny sjanse. Vi kan kontaktes alle dager mellom 07:00-23:00 på 915 04800, innlogget chat eller melding i nettbanken. /Karoline
Jeg er meget fornøyd med oppfølgingen og tilgjengeligheten til min saksbehandler og rådgiver i DNB i Bergen. Selv bor jeg i Oslo. Vedkommende stiller alltid opp og sørger for gode løsninger i både gode og i mindre gode økonomiske perioder. Slik det bør være som kunde hos en stor og kjent bank. Denne tilliten sørger for at jeg blir værende som kunde og ikke kommer til å skifte bank.
Hei! Så kjekt å lese - takk for fin tilbakemelding! Det setter vi stor pris på :) /Karoline
Veldi god kuneservice og nettbank. Får alltid kontakt med riktig person på telefon hos DNB Bank ASA. Man er også alltid velkommen til å besøke bankens lokaler i Fredrik Langes gate i Tromsø. Lånerentene og innskuddsrenter på sparekonto vil man alltid ønske er de beste, men det har en sammenheng. Er lånerentene lave, gjelder det også for innskuddsrentene.
Hei Berit! Tusen takk for fin tilbakemelding. Dette er koselig å lese :) /Mariell
Hei jeg har prøvd å ring til DnB pga bank innlogging fikk svar at jrg må svare på noe opplysning. Jeg hadde glemt at det gikk ut av fristen så jeg lurer da på om dere kunne få fikse system til at jeg kan bruke banken og gi meg noen dager til jeg få orde det
Heisann! Vi får dessverre ikke sett på det via bytt.no. Ta kontakt med oss på chat fra innlogget nettbank, eller ring oss på 04800 - så ser vi på saken din :) /Mariell
Banken stopper betaling for hotell i utlandet og bookingen blir kansellert, selv om det er full dekning på kort og uten forklaring fra banken. Kunde har flybilletter og må bestille nytt hotell som koster 20 000 mer. Banken gjør det vanskelig å sende klage, da denne klagen i passer inn i bankens kategorier. Banken veileder til å klage et sted som de vet ikke kan motta denne type klage. Hver gang kunde leverer det de ber, så dukker det opp et nytt krav. Klagemulighetene oppleves som vanskelige og lite kundevennlige.
Heisann! Leit å lese at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi har veldig lyst å se på saken din, men får ikke gjort det gjennom bytt.no. Om du startet chat fra innlogget nettbank, eller ringer oss på 04800 - så undersøker vi. Du kan sende klage her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon Om du ikke finner noe som passer, ta det som passer best - så leser vi gjennom når vi mottar. Jeg tar med tilbakemeldingen din videre - tusen takk. /Mariell