DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha vært med Sbanken fra starten må jeg nå på jakt etter alternativer. DNB hevdet at de ikke ville forandre Sbanken og det første som skjer er en ubehagelig forandring med at man ikke kan bruke Apple pay lenger. Godt gjort DNB. Jeg regner med at dette er starten på å destruere en bank med stor kundetilfredshet.
Hei Morten! Det var leit å høre. Du kan lese begrunnelsen for at vi ikke støtter Apple Pay her: dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/dnb-apple-pay. Vi støtter derimot kontaktløs betaling via andre leverandører: Fitbit Pay, Garmin Pay og Google Pay. Ønsker deg en fin dag :-) /Lisa
Bra service og god kundehjelp. Ønskelig med lavere rente .
Hei Marit, takk for fin anmeldelse! Ønsker deg en flott dag! /Nina
Utrolig dårlig kundebehandling, oppfølging. Ingen seriøs menneskelig oppfølging. Rådgivning er veldig dårlig, jeg måtte selv be om at renter på lånet ble endret. Vært kunde i 8år.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd med både oppfølging og kundebehandling. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på 91504800 slik at vi kan se på saken din. /Nina
I dag skulle jeg besstille kort til mitt 12 åring men jeg kunne ikke fordi kona mi bruker sparebank så hun trenger å bytte hvis barnet mitt skal få bank kort og det har ikke hun lyst til.
Hei. For å bestille kort til 12-åringen deres må dere begge være registrert som kunde hos oss. Konen din trenger derimot ikke å bytte bank. Hun kan beholde den banken hun har i dag, men må ha en kundeforhold hos DNB i tillegg. Håper dette gjør det litt lettere for dere :) /Mariell
En Dnb-rådgiver sendte meg en mail (etter et møte) for å si at jeg ikke var verdig et finansieringsbevis for et banklån. Så svarte jeg at vi måtte jobbe videre, fordi jeg kunne skaffe flere midler til veie. Da fikk jeg aldri noe svar. Jeg kontakta banken, og det ble oppretta en sak. De kan umulig ha lest hele min argumentasjon, og hadde bare skrevet inn i postkassen min at saken var henlagt. Og de bekreftet at behandlingen var avslutta. Som om de trodde at jeg var uenig i Finansieringsbevisets konklusjon. Jeg var uenig i at rådgiveren IKKE svarte meg på mail og vi kunne få avslutta vurderingen.
Hei Magnhild! Først og fremst veldig leit at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss og jeg beklager misforståelsen fra vår side. Vi har dessverre ikke mulighet til å behandle enkeltsaker her på bytt.no, men håper du har anledning til å ta kontakt med boliglånsavdelingen vår igjen slik at vi får sett nærmere på dette. /Marthe
Etter flere år som totalkunde i DNB, kommer jeg nå til å droppe alle kundeforhold etter en særdeles mislykket boligsalgprosess. Banken klarte å rote til tinglysningsprosessen av pantedokumentene, slik at oppgjøret ble utbetalt 5 uker forsinket. Nå vil de ikke gå med på å betale alle forsinkelsesrentene, samt at de drar saken ut i det uendelige. Det fikk krav på å betale rentene innen 7 dager, nå ha det gått over 2 uker. Jeg vurderer å melde dem til Forliksrådet. Midt opp i dette, har de ikke kontaktet meg en eneste gang for å å beklage eller tilby kompensasjon. De har bare brukt megleren som buffer. Denne banken vil jeg ikke ha noe mer med å gjøre. Anbefaler ikke!
Hei Marianne! Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på 91504800 slik at vi kan se på saken din. /Tonje
Godt fornøyd med god service.Dyktige fagfolk som har kunnskaper jeg er ute etter
Hei Webjørn! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Vi håper du får en fin sommer. Hilsen oss i DNB!