DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I dag skulle jeg besstille kort til mitt 12 åring men jeg kunne ikke fordi kona mi bruker sparebank så hun trenger å bytte hvis barnet mitt skal få bank kort og det har ikke hun lyst til.
Hei. For å bestille kort til 12-åringen deres må dere begge være registrert som kunde hos oss. Konen din trenger derimot ikke å bytte bank. Hun kan beholde den banken hun har i dag, men må ha en kundeforhold hos DNB i tillegg. Håper dette gjør det litt lettere for dere :) /Mariell
En Dnb-rådgiver sendte meg en mail (etter et møte) for å si at jeg ikke var verdig et finansieringsbevis for et banklån. Så svarte jeg at vi måtte jobbe videre, fordi jeg kunne skaffe flere midler til veie. Da fikk jeg aldri noe svar. Jeg kontakta banken, og det ble oppretta en sak. De kan umulig ha lest hele min argumentasjon, og hadde bare skrevet inn i postkassen min at saken var henlagt. Og de bekreftet at behandlingen var avslutta. Som om de trodde at jeg var uenig i Finansieringsbevisets konklusjon. Jeg var uenig i at rådgiveren IKKE svarte meg på mail og vi kunne få avslutta vurderingen.
Hei Magnhild! Først og fremst veldig leit at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss og jeg beklager misforståelsen fra vår side. Vi har dessverre ikke mulighet til å behandle enkeltsaker her på bytt.no, men håper du har anledning til å ta kontakt med boliglånsavdelingen vår igjen slik at vi får sett nærmere på dette. /Marthe
Etter flere år som totalkunde i DNB, kommer jeg nå til å droppe alle kundeforhold etter en særdeles mislykket boligsalgprosess. Banken klarte å rote til tinglysningsprosessen av pantedokumentene, slik at oppgjøret ble utbetalt 5 uker forsinket. Nå vil de ikke gå med på å betale alle forsinkelsesrentene, samt at de drar saken ut i det uendelige. Det fikk krav på å betale rentene innen 7 dager, nå ha det gått over 2 uker. Jeg vurderer å melde dem til Forliksrådet. Midt opp i dette, har de ikke kontaktet meg en eneste gang for å å beklage eller tilby kompensasjon. De har bare brukt megleren som buffer. Denne banken vil jeg ikke ha noe mer med å gjøre. Anbefaler ikke!
Hei Marianne! Veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss på 91504800 slik at vi kan se på saken din. /Tonje
Godt fornøyd med god service.Dyktige fagfolk som har kunnskaper jeg er ute etter
Hei Webjørn! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Vi håper du får en fin sommer. Hilsen oss i DNB!
Jeg forlot Dnb av følgende grunner: 1. De er dyre, og det virker som de ikke prøver å være konkurransedyktige fordi de har mange naive og trofaste kunder, som jeg var, som kan melkes. Jeg fikk beskjed om at mitt boliglån måtte deles opp i flere deler (og så tok de gebyr for flere av delene), mens Storebrand kunne gi meg ett lån og ett gebyr. Jeg bad også om bedre rente året før jeg forlot dem, men fikk bare "nei". 2. De tar ut masse utbytte til eierne etc. i stedet for å gi tilbake til kundene Og 3. er grunnen til at jeg skriver her når jeg allerede har forlatt Dnb: Jeg sendte melding i går om jeg ville avslutte kundeforholdet mitt. Jeg fikk da ingen advarsel om at min BankID var knyttet til dem, og var plutselig uten BankID. Da jeg fikk skaffet meg ny i ny bank i dag, sier kundebehandleren at hun mener man skal få tid på seg til å overføre bankID til ny bank. Det hadde vært god service, men fra Dnb fikk jeg bare en e-post -etterpå- at jeg ikke lengre hadde BankID.
Hei Lena. Vi kan ikke få inn på enkeltsaker her, men det er veldig leit å høre at du ikke har vært fornøyd. Angående BankID så skal man skal få beskjed om at blant annet BankID avsluttes dersom man avslutter kundeforholdet. Det er en del av vår rutine, så dersom du ikke fikk denne informasjonen er det ikke annet å gjøre enn å beklage. Fint å høre du har fått ordnet med BankID i ny bank nå! Vi takker uansett for tilbakemeldinger og tar det med oss videre. Håper du vil gi oss en sjanse en annen gang - i så fall er du velkommen tilbake. Ønsker deg en fin dag. /Betina
For en dritt bank. De tvinger deg å bytte bank fordi du har ikke friheten til å gjøre hva du vil med de. Så har de baller til å trekke 75 kr for bytte av bank. SKAM! MÅTTE DE BRENNE I HELVETE!
Hei! Veldig leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse. Uten mer kontekst er det vanskelig å forklare hva som har skjedd.
Student i utlandet. Brev sendt per e-post. Kontroll UT er i kontakt 4 av 5 dager, hvor respons er relativt raskt. Opp mot 2 ganger dagen. Enighet på at kundeforholdet avsluttes, og kontroll får beskjed om kommende midler. Kontroll slutter å svare dag 5, etter utallige e-poster. Kundeservice er søppel, og er tydeligvis «redde» med å kontakte leder, og har ikke mulighet til noe annerledes enn kunder å kontakte kontroll. Dag 8, mandag etter helgen. Ny kontakt gjenopprettes med kundeservice, og får en garanti om at dette skal løses i dag, innen time. Gått nå 5 timer, ringt inn 3 ganger og forklart meg selv til 3 forskjellige personer. Ingen fremgang, dritt bank offisielt. DnB DrittNettBank. Venter enda på respons, og kundebehandler nå gjemmer seg og tar ikke kontakt igjen fordi h*n har tydeligvis lovet noe han ikke burde. Amatører.
Hei. Leit å høre at du ikke har fått tilbakemelding etter at du har blitt lovet dette. Kundesenteret har ikke innsyn på saker som blir sendt fra Kontroll-avdelingen, og det kan ta noe tid før kundesenteret får tilbakemelding når vi har sendt de en mail. Håper du får svar om kort tid, men oppretthold gjerne kontakt med riktig avdeling på epost ettersom det er de som vil ta dette videre. /Elisabeth