DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter at de overtok Sbanken har de rotet det skikkelig til. Lite informasjon om hva som eksakt skjer og fra når. Mangelfull veiledning på de nye endringene. Gikk plutselig ikke ann å betale saldo på kredittkort. Store endringer på rammelån. Renter må betales fra egen konto. Ikke mulig å legge betalinger fra rammelånet. Ved overføring fra rammelån til annen konto så tar det lang tid før saldoen oppdateres. Nettbank forsvinner. Kun app. Dessverre så gjør de endringer på appen fra sømløse Sbanken til? Har også app fra DNB og den er elendig sammenlignet med Sbanken.
Hei Siril. Takk for at du skriver til oss. Veldig leit å lese at du har hatt en slik opplevelse med dette, og at du ikke har mottatt informasjonen du trenger. Det tar vi med oss videre. /Mariell
Umulig å komme i kontakt med. Skulle aldri fått sluke SBanken. Alt sålangt ser it til å bli dårligere.
Hei Tor. Så leit å lese at du ikke har fått kontakt med oss. Vi er tilgjengelig både på telefon og chat mellom 07.00-23.00. Håper du kan prøve igjen, dersom du ønsker å snakke vårt kundesenteret. /Mariell
Styr unna. Raske til å sette opp renta. Veldig treige til å sette ned... Treig kundeservice.
Hei Geir. Leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Takk for tilbakemelding. /Mariell
Norges dårligste kundeservice og er kjappe til å øke renter på lån men ikke like raske til å sette opp på innskudd.. stay away
Hei Kjetil. Takk for tilbakemelding. Trist å lese lese at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice./Mariell
Fy flate for en jævlig drittbank. Må ha vært korrupsjon som gjorde at de fikk kjøpe SBanken og ødelegge den. Håper alle ansatte der skammer seg for å jobbe for denne drittbanken. Om ikke staten kommer inn og rydder opp etter de tillot oppkjøp så skjønner jeg fint lite av statens rolle for å garantere god konkurranse. Sbanken var den mest populære banken og ble kjøpt opp av den desidert dårligste banken i Norge.
Hei John. Takk for tilbakemelding. /Mariell
Veldig fortvilet over at Sbanken ble kjøpt av DNB. Alt gikk fra å være lettvint og på plass til å nå ikke ha tilgang til min BankID selvom jeg har fulgt alt de sier så blir jeg bare sendt i sirkler. Og når jeg ringte de for å få løst dette ventet jeg 30 min i kø, bare for å bli kastet ut av samtalen når det endelig var min tur. Ser etter en ny bank
Hei! Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi ønsker gjerne hjelpe deg videre. Du kan ta kontakt med oss enten på telefon 915 04800, eller via chat i nettbank/mobilbank. Vi har ingen kø i noen av kanalene i dag :-) /Frida
Tar gebyrer på alt som er mulig. Ødelegger sbanken sin enkle og gode løsning. Hold deg unna. Først med rente heving og sist med rente reduksjon. Pengene går til aksje eierene. DNB er ikke for den vanlige nordmann. Dårlig kunde service.
Hei Håkon, kjedelig å høre at du er misfornøyd med oss. Vi ønsker å gi en god service og ønsker deg velkommen til å kontakte oss hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. /Viktoria