DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som andre har nevnt er det ikke mulig med Apple Pay. Jeg benytter omtrent bare kontaktløs betaling. Det er billigere å bytte bank enn telefon, så da er vel valget enkelt da. DnB må opp i ringa.
Hei, takk for tilbakemelding! Vi har Apple Pay ofte oppe til vurdering, men vi velger per dags dato til å fokusere på Vipps sin betalingsløsning! Vi håper vi kan komme med tjenester i fremtiden som snur ditt syn på våre tjenester i dag! /Vinjar
Har fått kontoen fryst pga salg av noen klokker som er betalt med penger som er svindlet fra andre sine kontoer. Er helt enig at man kan fryse kontoen for å få løst situasjonen. Men problemet er at nå har det gått 4 dager og får ikke kontakt med den avdelingen som kan løse dette her. Får kun beskjed om å sende Mail og vente på svar. Jeg har heller ikke fått noe beskjed om at kontoen er fryst slik at jeg kan forklare situasjonen der og da . Det har gått 4 dager, jeg har ikke tilgang til penger å nå er både kjøleskap og bilen tom. Helt uvirkelig !
Hei Marius! Det er leit å høre at du ikke har fått svar fra avdelingen, denne avdelingen svarer vanligvis samme dagen som man kontakter dem så hvorfor du ikke har fått svar på 4. dager kan vi dessverre ikke gi en god forklaring på. Men om du kontakter oss på chat via nettbanken eller 915 04800 kan en rådgiver sende en sak videre til avdelingen som behandler dette og finne ut hvorfor du ikke har fått svar enda! :) /Vinjar
Helt fraværende. Behandler kunder som dritt med forferdelig lang ventetid på kundeservice.
Hei, Bjørnar! Vi jobber kontinuerlig med å redusere ventetiden inn til oss, men det kan være stor pågang på linjene, særlig midt på dagen. Vi er åpen fra 07:00 og helt til 23:00, og det er erfaringsmessig litt enklere å komme raskt gjennom på morgen, ettermiddag og kveld :-) Håper du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket! /Even
Hei. Etter mye strev har jeg identifisert meg i forhold til nytt id krav. I mitt tilfelle har jeg hatt hjerneslag og sliter voldsomt med konsentrasjon og hodepine. Prosessen med identifisering ville jeg aldri klart uten hjelp.
Hei, Øyvind! Vi har full forståelse for at relegitimering kan være vanskelig av ulike grunner, men vi strekker oss langt for å finne løsninger som er mest gunstig for hver enkelt kunde. Uansett: Fantastisk at du har fått til å legitimere deg på nytt, det står det respekt av. /Hilsen Even
Jeg intrsert forsette kunde hos dnb, på grunnelse av brukere
Hei, Hassan! Kjekt å høre, og det setter vi pris på :-) /Even
Hei. Jeg har fått i oppdrag å hjelpe min 90 år gamle onkel med å få oversikt over økonomien hans. Han har 10 forskjellige banker. I den forbindelse har jeg kontaktet samtlige, der jeg har fått tilsendt e-post adressen. Utfra dette har jeg sendt en henvendelse med fullmakt og legitimasjon og har fått svar på hva saldo er på fond og bankkonti. Alt vel til jeg kom til DNB. Fant et 915 nummer der jeg svarte på det telefonsvareren spurte meg om. Tilbakemeldinga jeg fikk var helt annerlledes enn hva jeg spurte om. Når jeg ble spurt om jeg var fornøyd med svaret, sa jeg NEI. Dette resulterte i at svareren takket for samtalen og la på. Slik har det fortsatt til tross for at jeg har formulert meg på mange forskjellige vis. I kveld fant jeg et annet telefonnummer og fikk omsider snakke med en person hos dere. Han kunne opplyse om at dere ikke har e- postadresse, slik at jeg ikke klarer å finne ut av det jeg på vegne av min onkel lurer på. Saksbehandleren konkluderte med at jeg må kjøre ens ærend til Trondheim for en drop- in samtale med en person i banken der. Det tar meg 5 timers kjøring En vei. Hvordan går det an? Hva gjør eldre folk som ikke får hjelp i slike saker?
Hei Lars, leit å høre at du opplever at vi er utilgjengelige. Vi har et eget telefonnummer for de som ikke bruker internett: 23 02 10 50. Hvis din onkel ringer inn selv vil vi kunne hjelpe med å utgi informasjonen han ønsker. Du kan eventuelt laste opp fullmakten under vergeportalen på https://www.dnb.no/dagligbank/tjenester/verge / Maren
Har hatt billån i DNB i 2 år , når jeg søkte om nytt lån fikk jeg avslag med begrunnelse at jeg ikke hadde betalt noen terminer i tide. Da jeg forsøkte å snakke med kunde behandler fikk jeg nærmest røret lagt på. Da jeg pent ba om å snakke med en annen kollega av henne eller leder var ikke det mulig , kunne bare ringe tilbake å håpe på at en annen svarer. Dette er så ille kunde behandling som det går an, nå må dere skjerpe dere DNB !
Hei Slavisa, leit å høre at du har opplevd dårlig kundebehandlig. Fint om du sender oss en klage i nettbanken under Dagligbank og Lån - Postkasse - skriv til oss. Vi vil da kunne se nærmere på hendelsen. Ønsker deg en fin dag!/Maren