Express Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
dårlig kundeservice , ingen nettbank tilgang , feil regning.....
Har gjentatte ganger bedt om informasjon om retningslinjene deres, utan at jeg får dette. Kommer til å melde dem til Forbrukerrådet. Kundeservice er uhøflig og evner ikke å imøtekomme saklige spørsmål og de viser særs manglende samarbeidsevne. Det er også vanskelig å forstå de ansatte, da de jeg snakket med snakket dansk og svensk i et tempo som gjør det vanskelig å henge med.Det hele er er igrunn stakkarslig. De har heller ikke gitt god nok informasjon til sin samarbeidspartner, som nå taper flere tusen pga Express bank sin manglende evne til å fungere som foretak.
Får mail om at de innvilger lån, man signerer og tror hjelpen er kommet, men plutselig trekker de det tilbake. Dårlig jobb de gjør med forarbeidet.
I 2022 bør man kunne forvente at alle finansieringsinstitusjoner har en nettløsning. ExpressBank henger fast i tiden med papir og telefon. Det er ikke mulig å få oversikt over verken kontoen din, innbetalinger eller vilkår på nett. Dette er for dårlig.
Jeg er rimelig fornøyd med en rente som er omtrent 1 % lavere enn det Bytt.no skriver. Og renten har vært vesentlig lavere enn alle andre aktører jeg har fått tilbud i fra i flere år nå. Faktisk opp til 5 % lavere enn det nest billigste tilbudet. De er også kjapp med å ordne opp om de gjør en feil som å sende papirfaktura istedenfor autogiro. Så en slipper å krangle med dem som med mange andre aktører. Men de burde ha en bedre online løsning. Nå må en sende e-post eller ringe for den minste ting. Det er for dumt i 2022! Derav bare 4 stjerner.
Hadde æ kunne gitt dæm 0 stjerner hadde æ gjort det! Elendig bank og kundeservice!
ville betale betalingsutsettelse men manglet faktura... forfall i morgen. Faktura er sikkert underveis sier kundeservice... en dag før forfall!,,.... De skulle sende betalingsinfo på mail... men nu var mailsystemet ute av drift...... Styr unna ....tragisk