Express Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har gjentatte ganger bedt om informasjon om retningslinjene deres, utan at jeg får dette. Kommer til å melde dem til Forbrukerrådet. Kundeservice er uhøflig og evner ikke å imøtekomme saklige spørsmål og de viser særs manglende samarbeidsevne. Det er også vanskelig å forstå de ansatte, da de jeg snakket med snakket dansk og svensk i et tempo som gjør det vanskelig å henge med.Det hele er er igrunn stakkarslig. De har heller ikke gitt god nok informasjon til sin samarbeidspartner, som nå taper flere tusen pga Express bank sin manglende evne til å fungere som foretak.
Får mail om at de innvilger lån, man signerer og tror hjelpen er kommet, men plutselig trekker de det tilbake. Dårlig jobb de gjør med forarbeidet.
I 2022 bør man kunne forvente at alle finansieringsinstitusjoner har en nettløsning. ExpressBank henger fast i tiden med papir og telefon. Det er ikke mulig å få oversikt over verken kontoen din, innbetalinger eller vilkår på nett. Dette er for dårlig.
Jeg er rimelig fornøyd med en rente som er omtrent 1 % lavere enn det Bytt.no skriver. Og renten har vært vesentlig lavere enn alle andre aktører jeg har fått tilbud i fra i flere år nå. Faktisk opp til 5 % lavere enn det nest billigste tilbudet. De er også kjapp med å ordne opp om de gjør en feil som å sende papirfaktura istedenfor autogiro. Så en slipper å krangle med dem som med mange andre aktører. Men de burde ha en bedre online løsning. Nå må en sende e-post eller ringe for den minste ting. Det er for dumt i 2022! Derav bare 4 stjerner.
Hadde æ kunne gitt dæm 0 stjerner hadde æ gjort det! Elendig bank og kundeservice!
ville betale betalingsutsettelse men manglet faktura... forfall i morgen. Faktura er sikkert underveis sier kundeservice... en dag før forfall!,,.... De skulle sende betalingsinfo på mail... men nu var mailsystemet ute av drift...... Styr unna ....tragisk
Totalt mangel på onlineløsninger, umulig og finne ut hvordan en skal betale inn. Treg og elendig support.