Fana Sparebank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Byttet til dere fra Ya bank for ca 1 mnd siden. Sendte e-mail når jeg hadde overført penger til nye kontoer hos dere. Gav da rådgiver per e-mail klarsignal til å avslutte ya bank + overføre Autogiroer. Hørte ingenting på 2 uker og ringte 3 ganger til dere ila 3.uken. Dere lovet å følge opp men fortsatt ingen tilbakemeldinger. Ringte da mandag 4.uken og ba om ny rådgiver men ser at dette heller ikke er ordnet.
Hei Marianne, Så utrolig leit at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er veldig glade for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulig service til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Vi kan dessverre ikke kommentere enkeltsaker, men ring meg gjerne på 915 03411 så tar vi en prat. Hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
Hadde først finansieringsbevis fra annen bank, med privatlån og kausjonist. Tok kontakt med Fana Sparebank etter vi hadde vunnet budrunde på leilighet. Fana Sparebank var ekstremt kjappe og fleksible med å fikse mye bedre tilbud. Fikk hele summen på eget lån, uten privatlån og kausjonist. Veldig gode renter og betingelser for oss. Hyggelige ansatte og god hjelp. Ingenting å klage på.
Hei😊 Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse og rating⭐⭐⭐⭐⭐! Gratulerer med ny leilighet! Så kjekt å høre at du fikk et godt tilbud og at du fikk all den hjelpen du trengte. Vi ønsker å være en personlig bank med god oppfølging og service fra våre rådgivere og vårt kundesenter, og er glade for at det er akkurat dette du trekker frem😍 Vi skal selvfølgelig gjøre vårt ytterste for at du skal være en fornøyd kunde også i fortsettelsen. Ønsker deg en nydelig dag videre! Hilsen alle oss i Fana Sparebank🧡
Kan hende jeg har vært godt vant med å være kunde i mer moderne og enkle banker gjennom årene, men det å søke boliglån og opprette kundeforhold i Fana Sparebank var virkelig en laaaang hodepine. Jeg søkte boliglån sammen med min samboer og søkte da om å låne kun halvparten av det beløpet bare jeg alene kunne fått lånt alene i hvilken som helst bank. Det tok 2(!) uker med kontinuerlig masende mailutveksling gjennom arbeidsdagene og en evig runddans av nye tullete til tider private spørsmål og toppet det hele med utallige forsøk på å selge oss dyre forsikringer og aksjefond. Kundeforholdet startet også med at jeg fikk sinte telefoner fra boligmegleren fordi banken ikke hadde klart å overføre pengene til boligselger i tide. Og attpåtil plutselig lander det to Bank ID brikker i posten og overtrekk på kontoen på gebyr for disse. Vi hadde jo allerede Bank ID som var brukt til å opprette hele kundeforholdet. De kan da ikke bare sende dette og regning uten at det er bestilt?!? Deretter finner jeg ut at det er gebyrer i bøtter og spann. Noe så enkelt som å overføre penger til en annen bank måtte vi betale gebyr for (noe jeg aldri opplevd før), termingegbyrer. Elendig sparerente. Dårlig og knotete nettbank og en app som fungerer sånn halvparten av tiden. Og bare det å betale ekstra på boliglånet krevde at du tok kontakt med kunderådgiveren hver eneste gang for å få de til å overføre pengene (Hva i alle dager? Heldigvis har de fikset det nå). Og boliglånet som de kavet sånn med betalte vi forøvrig ned over bare 5 år (Mot opprinnelige 20 år). Nå er jeg veldig glad for å endelig ha kommet meg over i en bank hvor ting er enkelt, billig og god kundeservice. Boliglånssøknaden tok 3 minutter å få godkjent med et lån 3 ganger så stort som vi ba om hos Fana Sparebank. En bank som har troen på kundene sine. Det eneste positive jeg kan trekke fram med Fana Sparebank er det at de gav en god rente til førstegangskjøp, men det var også eneste grunnen til at vi holdt ut de 5 årene.
Hei Henrik, Så utrolig kjedelig at du har hatt så mange negative opplevelser med oss, men vi er veldig glade for at du sier ifra. Vi kan jo ikke sjekke oppi eller diskutere enkeltsaker her , men vi ønsker å lære av våre kunder, så du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss slik at kan lære av dette. Vi ønsker deg lykke til med ny bankforbindelse, og håper at vi kanskje kan være en aktuell bankforbindelse ved en senere anledning, Ønsker deg en god helg! Hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
Rådgiver gir ikke råd. Føyer deg av, eller gidder ikke svare.
Hei Anita, Så utrolig leit at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er veldig glade for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester og service til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Ta gjerne kontakt med meg, Ann Kristin Thue Tveit på tlf. 48505723 for en prat. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
Forferdelig dårlig bank. Har dessverre vært kunde alt for lenge . De flår deg økonomisk . Ba om en mellomfinansiering på en uke men måtte ha det i 30 dager til skyhøy rente . Brukte kredittkortet noen få dager på kun 3 tusen og fikk regningsvarsel på flere tusen. Dårlig rentebetingelser på spare konto. Dette er den værste bank. Hyggelig folk som jobber der men det hjelper lite med slike betingelser.
Hei Maya, Så utrolig kjedelig at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er veldig glade for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester og service til våre kunder, og det er leit at du ikke føler at vi har innfridd. Vi ønsker å lære av våre kunder, så din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Ta gjerne kontakt med meg, Direktør Personmarked Ann Kristin Thue Tveit på tlf. 48505723 for en prat. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Ann Kristin Thue Tveit Direktør Personmarked
Da jeg skulle kjøpe meg en bolig så søkte jeg boliglån hos Fana Sparebank med tanke på at de hadde litt bedre lånsvilkår og lavt rente. Men beklageligvis så kom aldri noe svar på søknaden min, forsøkte å etterlyse et svar både på mail og på telf, men da fikk jeg bekjed om at de skulle sjå på søknaden min så fort det lar seg gjøre. Dessverre så kom aldri det svaret og etter et par uker med venting så ringte jeg selv igjen og bedt dem om å slette min søknad. Utrolig dårlig og useriøs bank.
Beklageligvis er det helg og jeg kan ikke komme inn på kontoen min. Ringer banken og får beskjed om at jeg må kontakte dem på mandag. 🙈🥳 Min tilgang til min konto skal være åpen 24-7, når vi nå stort sett kun kan kontakte banken i arbeidstiden vår. Min tilgang skal fungere HELE tiden og jeg skal kunne se, som minimum min saldo. Dette er bare FOR dårlig.