Gjensidige Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har alltid fått god hjelp når jeg har behov. Alltid hygglige hjelpere når jeg trenger svar på noe.
Hvis du aksepterer at kontoer fjernes uten at du har gitt beskjed om det, at du ikke får behandlet Avtalegiroer, kodebrikke som ikke fungerer, Visa kort som ikke fungerer, dårlig kundeservice, tekniske løsninger mht kommunikasjon på bankens hjemmesider som ikke fungerer i det hele tatt, uprofesjonelle forklaringer på alle vanskeligheter med banken, så er dette banken for DEG.
Gjensidige bank er i utgangspunktet veldig bra, og har meget gode betingelser og tilbud til feks ys medlemmer. Den store bakdelen er appen deres som er helt horribel. Layouten er ekstremt dårlig og uoversiktlig, har flere ganget trykt feil, og endt opp med å bruke feil konto. Ikke får man meldig om beløp som ikke trekkes heller om man velger en konto som ikke har dekning. Her har gjensidige MYE å lære fra konkurrentene sine. Sparebank1 for eksempel, har helt nydelig layout og brukergrensesnitt. Anbefaler at dere skroter denne appen, for den er, dessverre, nærmest ubrukelig.
Var veldig fornøyd med gjensidige i begynnelsen med tanke på kundeservice, men fant fort ut at dette er en bank vi aldri vil bruke igjen. Meg og min samboer fikk finansieringsbevis og var klar for å kjøpe bolig. Før budrunde ringte vi og spurte gjensidige om alt var greit og om vi kunne gå inn i budrunden, da gikk de inn og sjekket saksnummeret og beviset vårt og vi fikk beskjed om at "Alt ser fint ut, kjør på! Lykke til". Vi vant budrunden, og kontaktet de angående kjøpet og hadde ett fin samarbeid frem til 2 uker etter vi hadde kjøpt. Da ringer de og sier at vi mangler egenkapital, og vi kontakter megler for å spørre om de kan kreve mer egenkapital når vi allerede har opplyst om inntekt, skattemeldinger, lønnslipper, egenkapital osv. Dette måtte vi gjøre før vi fikk beviset, så hvis vi manglet egenkapital mener jeg at de ikke burde gitt oss beviset, og i vertfall ikke si at vi kunne bare "kjøre på". Da megler ringte de trakk de finansieringsbeviset, dette fikk vi vite gjennom megler, og fikk en mail av gjensidige senere på dagen uten noen grunn for hvorfor. Når vi ringte og spurte om hvorfor, fikk vi ikke noe ordentlig svar.
Hadde en liten kunngjøring å gjøre, dette ble visst for vanskelig for Gjensideige. Har ventet i flere dager på en bitteliten kunngjøring. Men jaja skal bli kjekt å få byttet bank.
Veldig vanskelig og komplisert å gjøre ting. Tar flere uker å få fikset bankid, bli lettere og fiks passordfeil.