Gjensidige Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var veldig fornøyd med gjensidige i begynnelsen med tanke på kundeservice, men fant fort ut at dette er en bank vi aldri vil bruke igjen. Meg og min samboer fikk finansieringsbevis og var klar for å kjøpe bolig. Før budrunde ringte vi og spurte gjensidige om alt var greit og om vi kunne gå inn i budrunden, da gikk de inn og sjekket saksnummeret og beviset vårt og vi fikk beskjed om at "Alt ser fint ut, kjør på! Lykke til". Vi vant budrunden, og kontaktet de angående kjøpet og hadde ett fin samarbeid frem til 2 uker etter vi hadde kjøpt. Da ringer de og sier at vi mangler egenkapital, og vi kontakter megler for å spørre om de kan kreve mer egenkapital når vi allerede har opplyst om inntekt, skattemeldinger, lønnslipper, egenkapital osv. Dette måtte vi gjøre før vi fikk beviset, så hvis vi manglet egenkapital mener jeg at de ikke burde gitt oss beviset, og i vertfall ikke si at vi kunne bare "kjøre på". Da megler ringte de trakk de finansieringsbeviset, dette fikk vi vite gjennom megler, og fikk en mail av gjensidige senere på dagen uten noen grunn for hvorfor. Når vi ringte og spurte om hvorfor, fikk vi ikke noe ordentlig svar.
Hadde en liten kunngjøring å gjøre, dette ble visst for vanskelig for Gjensideige. Har ventet i flere dager på en bitteliten kunngjøring. Men jaja skal bli kjekt å få byttet bank.
Veldig vanskelig og komplisert å gjøre ting. Tar flere uker å få fikset bankid, bli lettere og fiks passordfeil.
Svært gunstig rente på boliglån for deg som er organisert under YS-paraplyen. God rabatt på forsikringer. Brukervennlig nettbank. Kan bli bedre på innskuddsrente og gebyr.
Siden ligger stadig vekk nede. Umulig å gjøre transaksjoner. Manuelle transaksjoner kun mulig å gjøre frem til kl 16. Dette selvom mobilapp og nettbank ligger nede. Elendig vilje til å tilfredsstille kunder.
Gjensidige ringer meg, og jeg ber om å få ringe tilbake da jeg sitter i møte med eiendomsmegler. De sier NEI til det... De ber om skattemelding fra 2018 i februar - den kommer ikke fra skatteetaten før i April. Null kundeservice og manglende kompetanse hos låneavdelingen.