Himla Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lett og grei bank å bruke .... men begynner nå å henge etter når det gjelder renter på sparekonto
Hei Anita😊 Tusen takk for en fin tilbakemelding, det er er kjekt å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulig løsninger og betingelser til våre kunder, og vi lover at vi kommer til brette opp ermene og jobbe på i fortsettelsen også🎈 Vi tar med oss ditt innspill videre. Ønsker deg en himla fin dag!💙 Hilsen Himla-gjengen
Vi ønsket å bytta bank - da den nåværende er i ferd med å forvitre. Vi sjekket rundt omkring - og ble interessert i Himla Bank sitt forholdsvis nye konsept. Etter litt prøve og feile - kom vi i kontakt med en rådgiver som i løpet av en kort formiddag fikk alt på plass slik vi ønsket det. Meget ryddig og presis oppfølging og tydelig og nyttig informasjon underveis. Ønsker du meget konkuransedyktig lånerente - og god sparerente - prøv Himla.
Hei Steinar😊 Tusen takk for en helt rå tilbakemelding! Slike omtaler gjør oss litt mo i knærne, og ikke minst veldig glad🤩 Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden. Ha en himla fin dag! Hilsen Himla-gjengen💙
Kjempe fornøyd med Himla slik jeg ble tatt imot av kundebehandler ,- overfører alt fra Sbanken der jeg ikke vil være kunde lenger.
Hei Ingunn😊 Tusen takk for en fantastisk hyggelig omtale! Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt videre så vi kan fortsette å tilby førsteklasses digitale løsninger med himla gode renter, slik at du skal være en fornøyd kunde💙 Ha en fin dag! Hilsen alle oss i Himla
Raskt svar og hurtig behandling av min søknad om boliglån. Etter knapt en uke (helg innberegnet) var mitt boliglån i Sbanken flyttet til Himla bank.
Hei Terje G. G😊 Tusen takk for en fantastisk hyggelig omtale, og nydelige ⭐⭐⭐⭐⭐ Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt videre så vi kan fortsette å tilby førsteklasses digitale løsninger med himla gode renter. Ha en fin dag! Himla hyggelig hilsen fra alle oss i Himla Banktjenester💙
Rask og effektivt bytte fra Sbanken til Himla. Kjappe tilbakemeldinger, gode betingelser, god kundeservice. Samme lånerente, bedre rente på sparekonto, og renter på brukskonto! Nettbank (bra for oss eldre) og mobilbank. To små minus: Kreditering av renter bare én gang i året, ikke hver måned. Litt lite informasjon i nettbanken, måtte spørre kundeservice om flere detaljer - men de svarer kjapt og løser saken,
Hei Inge A😊 Velkommen til oss! Herlig å høre at du er fornøyd med prosessen og at alt har vært smooth 😎 Vi skal sørge for at du fortsetter å være fornøyd hos oss! God helg! Hilsen Himla-gjengen 💙
Søkte lån, men fikk aldri svar. Belåninhsgrad 34%. Fast jobb. Ingen betalingsanmerkninger. Hva skal til for å få lån, og ikke minst, et svar??
Hei Monica, Så kjedelig at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, vi jobber hele tiden mot å bli bedre, og din tilbakemelding hjelper oss på veien. Så rart at du ikke har fått noen tilbakemelding fra oss. Vi kan jo dessverre ikke kommentere enkeltsaker her, men ring oss veldig gjerne på tlf 983 00 000 eller send oss en melding på facebook, slik at vi får tatt en prat. God helg! Hilsen Kristoffer Giertsen Leder i Himla Banktjenester
Fortjener 1stjerne for rask tilbakemelding. Er Sbanken (over 20år) kunde som ønsker å flytte banktjenester pga DNB rasering av Sbanken. Så da googlet jeg rundt å fant Himla som ett spennende alternativ. Tok en lånesøknad på nett, og fikk til svar av en kunderådgiver etter ca 10minutter om at lånet ikke kunne innvilges pga: Årsak: -Likviditet (inntekt) er for lav i forhold til husholdets utgifter. Eiendommer/biler Himla tar ikke med skattepliktige inntekter da vi ikke finansierer sekundærbolig ?. Jeg har i dag lån innenfor 60% (ca 2,8mil) og en inntekt på ca 1,6-1,8mill. Har formue, hytte, 2 hus, 2 biler og ikke en eneste betalingsanmerkning? Så mitt spørsmål til banken er: Er det bare medlemmer fra FFFF (Forreningen, Fine, Fana`s, Fruer) og dere menn dere ønsker som kunder? Men ser nå at nettbanken deres suger på aksjehandel, så blir ikke Himla uansett. Skjerpings på kundebehandling hvis dere ønsker normale kunder i framtiden Ole Petter
Hei Ole P.M, Utrolig kjipt at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er ditto glad for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester og yte god service til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Vi kan dessverre ikke kommentere enkeltsaker, men ring oss gjerne på 983 00 000, eller send oss en melding på Facebook, så tar vi en prat📲 Ha en fin helg!😊 Hilsen Kristoffer Giertsen Leder i Himla Banktjenester