JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Utrolig service både bank og forsikring, lang tlf kø i bank og tragisk musikk kan avsluttes med «tilbakering», og det går kjapt👍 Totalt sett er min opplevelse den aller beste…
Hei! Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding :) Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen JBF
Jeg er ikke fornøyd med den nye appen - nettsiden, den gamle appen og nettsiden var mye enklere. Vanskelig med godkjenning av flere efakturaer med bruk av brikke bare en gang.
Hei Hans! Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at den nye mobilappen vår ikke faller i smak. Vi håper du vil gi den litt tid, for den er hele tiden under utvikling for at vi kan gjøre den bedre. Utviklerne våre vil alltid ha tilbakemeldinger, så gjerne bruk tilbakemeldingsfunksjonen i appen - den finner du helt nederst når du er logget inn i mobilbanken. Da kan du tipse de om å forbedre godkjenning av flere fakturaer samtidig. Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
For ikke lenge siden innførte JBF Bank (og Eika gruppen?) ny nettbank løsning. Den vi har hatt noen år har vi vært svært godt fornøyd med og vi var godt vant med etter hvert. Oversiktelig og grei å bruke. Så får vi ny løsning uten at det var særlig klart kommunisert til (eller ikke minst kommunisert fra) kunden hva som var problemet med den gamle. En god del penger koster også slike nye versjoner av dataprogram - som vi kunder naturligvis indirekte betaler en stor del av. Data leverandører vil alltid prøve å selge inn at "man trenger en ny løsning". Det er delvis det de lever av. IKT avdelinger i virksomhet syns ofte det er stas. Men hvor mye er brukerne involvert og spurt. Det er også en betydelig tidskostnad en påfører brukere i å måtte bruke tid på nye vaner og ny systemforståelse - i tillegg til ergrelse og tapt kundetillit fordi brukerne ikke skjønner vitsen.
Det er klin kokos umulig å få til ting uten hjelp i appen. Så enkel sak som å opprette / aktivere en autogiro avtale går i dass. Det å sitte å vente på hjelp med elendig musikk på øret i 22 minutter er ikke greitDet å sitte å vente på hjelp med elendig musikk på øret i 22 minutter er ikke greit. Måtte legge på til slutt.
Pris på forsikring er god, og har inntrykk av god hjelp ved skade. Kundeservice når det gjelder ventetid er elendig.. Dette går igjen hver gang. Veldig lang ventetid på telefon og mail. Nettsiden er også treg og utdatert.
Får f..eks. Ikke betalt der, og kommer ikke gjennom når jeg ringer for hjeip.
Savner sterkt muligheten for å betale flere efakturaer samlet ved å legge dem «Til godkjenning» og så bekrefte betaling for alle valgte på en gang. Nå finner jeg kun alternativet å gjøre fullstendig betalingsprosedyrer med kode etc for hver enkelt av dem. Et tilbakeskritt i forhold til tidligere. Symes også at innstilingsmulighetene er dårligere nå enn før.
Hei! Takk for god tilbakemelding. Utviklerne jobber stadig med å forbedre tjeneste i den nye appen vår, så vi formidler dette videre. Anbefaler også å bruke tilbakemeldingsknappen nederst i mobilappen, da kan du sende meldinger direkte til utviklerteamet :) Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF