JBF Sparebank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Som de fleste banker er også Jbf blitt veldig anonym. (les digital). Som helkunde siden 1967 er nok den personlige kontakten borte. Det var jo selvsagt noe helt annet i Vestbanegården, hvor det dristigste var kontantsjekker pålydende kr. 200,- etter hvert. Villaforsikring uten å betale pemie var vanlig år om annet. Det ble det forandring på etter at de begynte med bilforsikring! Samtidig som årlig premie økte ... Allikevel hadde de den gunstigste forsikring for alle jernbanefolk.
Uoversiktlig på e-faktura avtaler. Arkivet mangler i nettbanken. Den var der tidligere.
Hei Morten! Takk for tilbakemelding. Det jobbes med å få på plass en ny og mer oversiktlig nettbank :) Hilsen Jbf
Jeg har vært kunde siden 1960, da het det innterresekontoret. Og siden har jeg holdt med utviklingen til JBF. i alle år .mvh K.L.
Tusen takk for en fin tilbakemelding, og hyggelig å høre at du har vært med oss i alle disse årene. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Jbf
Fått masse hjelp og gode råd hos dyktige rådgivere. Anbefales!
Fungerer tilfredsstillende for meg, få eller ingen problemer med alle tilgangsløsninger!
Etter å ha byttet til JBS, klagde jeg på at man ikke kan lese brev/meldinger i appen. Dette fikk jeg beskjed om skulle være på plass innen kort tid(3år siden) ikke noen endring til i dag. Dette medfører at man må på pc for å sjekke renteendringer som banken gjør oftere enn man kunne tenke seg.. Å prøve å kontakte banken, er som å forvente at oldemor i graven tar kontakt! De kan sette opp avtaler mellom 10-14.00! Men om din kontaktperson noen gang er ledig i dette tidsrom er samme sak. Ved forespørsel om rentejustering virker det som om kontaktpersonen din må kontakte direktøren for å få lov å justere ned renten 0.2%. Når andre banker ved en enkel telefonsamtale justerer ned renta til en konkurransedyktig nivå, virker det som denne banken kontakte øverste myndighet for å prøve å presse ned renten i nærheten av de andre banker kan tilby. Nei, mitt første og siste kundeforhold hos dere har jeg hatt. Andre banker har bedre nettbank og kundeservice enn dere noen gang kommer til å få.
Blir tadd vell i mot av Kundeservice og får den hjelpa man trenger Men må avtale oppmøteTid på grunn av Coronapandemien og mindre folk på jobb.