KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dem er hjelpsomme har tid til og fåklare viss jeg plundrer’
Hei! Takk for tilbakemeldingen, Bjørg. Det er godt å høre at du får den hjelpen du trenger - når du trenger det! Vi har supre kundebehandlere som er både dyktige og hyggelige, og utenom åpningstid kan du også finne mange svar på spørsmål på hjemmesidene våre, eller spørre chatten som kan svare på generelle bankspørsmål. Hilsen oss i KLP Banken
Rask behandling av lånesøknad (flytting av lån fra annen bank) meget bra sparerente, enkelt og lettfattelig mobilapp/ nettbank.
Hei! Dette var hyggelig lesning, Johnny, tusen takk! Vi jobber hele tiden med å være effektive og konkurransedyktige med digitale løsninger som skal være enkle i bruk - og du bekrefter at vi lykkes med det. Du kan være trygg på at vi ikke hviler på laurbærene - vi fortsetter å jobbe hardt for at du og alle våre andre kunder skal oppleve en enkel og rimelig bankhverdag. Hilsen oss i KLP Banken
Rask behandling og god informasjon underveis. Alltid fornøyd med KLP sine banktjenester
Hei! Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss så hyggelig tilbakemelding, Hege. Vi er superglade for at du fikk rask behandling og god informasjon fra oss, og ikke minst er det stas å høre at du alltid er fornøyd med banktjenestene våre! Hilsen oss i KLP Banken
Rask saksbehandling, hyggelig kundekontakt. Oppleves som trygt og godt.
Hei! Tusen takk for veldig god tilbakemelding, Stine! Det er ekstra hyggelig å høre at du opplever kontakten med oss som trygg - det skulle bare mangle, tenker vi :-) Hilsen oss i KLP Banken
Imponerende rask saksbehandling både av søknad og selve utbetalingen. Knotet litt med søknaden. Den første forsvant barelm Tok litt tid å skjønne hvordan dette med gjeld fungerer i søknadsprosessen, ikke helt intuitivt.
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Stein. Det er godt å høre at søknadsprosessen gikk raskt og effektivt! Det er samtidig leit å høre at det ble litt knot med søknaden, sånn skal det ikke være. Vi er selvsagt opptatt av å forbedre oss, og hører gjerne fra deg om hva som kan bli bedre når det gjelder punktet om gjeld i søknadsprosessen. Du kan sende en melding i nettbanken, så tar vi det videre hos oss. Hilsen oss i KLP Banken
Sendte inn søknad om å flytte boliglånet en mandag ettermiddag og onsdag samme uka var alt på plass! Fantastisk effektivt. Mye bedre renter og lånebetingelser enn tidligere bank. Mobilbank/nettbank som er lett å navigere rundt. Vi er utrolig fornøye. Anbefales til alle!
Hei Annett Tusen hjertelig takk for at du tar deg tid til å gi oss en omtale - og for en omtale og hyggelig anbefaling! Det er så motiverende å få bekreftet at innsatsen vår kommer dere som kunder til gode - for det er akkurat det vi jobber for hver eneste dag. Hilsen Majken i KLP Banken
Var veldig lett å prate med å få svar av når jeg refinansiere. Ryddig og effektivt
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Torill! Det er så hyggelig å høre at du opplevde prosessen med refinansiering som ryddig og effektiv, og at du fikk svarene du trengte fra de dyktige saksbehandlerne våre. Akkurat som det skal være! Hilsen Majken i KLP Banken