KLP Banken opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fornøyd. Nettbanken kunne vært bedre. Inkl fond i nettbank app.
Hei! Takk for gode skussmål, Morten, det er stas at du er fornøyd med KLP Banken. Vi vet også at flere kunne tenke seg enklere navigering mellom fond og mobilbank, så det er notert! Vi hører gjerne fra deg hva du tenker kunne vært bedre i nettbanken, så send oss gjerne en melding i nettbanken. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig vanskelig å komme i kontakt med en saksbehandler
Hei! Takk for tilbakemelding, Ømer. Våre saksbehandlere er veldig opptatt av å følge opp kundene våre fortløpende, så det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi vil gjerne hjelpe deg, og det enkleste er å sende en melding i nettbanken. Hvis du ringer oss, kan du også be om å bli ringt tilbake, så kontakter vi deg så fort vi kan. Hilsen oss i KLP Banken
Trygghet. Får god hjelp når jeg ringer for å få hjelp.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, Margot! Vi er så glade for at du føler deg trygg som kunde og får hjelpen du trenger når du kontakter oss. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt å få oversikt over ulike kontoer. Lett å overføre og betale.
Hei! Så fint å høre at du synes det er oversiktlig og lettvint å bruke oss, Tom! Det er akkurat slik det skal være, synes vi. Takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken
Flott og effektiv kundeservice! Svarer raskt på evt spørsmål en har.
Hei! Så flott at du får raskt svar når du har spørsmål til oss, Kristina, den opplevelsen jobber vi hardt for hver eneste dag! Hilsen oss i KLP Banken
Chatten er ALDRI bemannet uansett når på døgnet/dager man måtte prøve. Telefonvalgene er ikke relevante og man havner til slutt hos en 3.part. Skjema krever innlogging med bankid + fødeselsnummer, men er ikke relevant da jeg ønsker å snakke med et menneske.
Hei! Takk for konstruktiv tilbakemelding, Fred, og for din interesse for banken vår. Du har helt rett, vår chat er ikke betjent. Vi har nå korrigert chat-meldingen vår på det punktet - tusen takk for at du gjorde oss oppmerksom på det! For tiden er det mange som vil bli kunde hos oss! Derfor har vi valgt å bruke alle ressursene våre til å besvare kundehenvendelser i andre kanaler, da chatbotten faktisk er en god og utholdende kollega som hjelper oss med å svare ut produkt- og generelle spørsmål som potensielle og eksisterende kunder måtte ha. Siden du først og fremt vil snakke med oss, taster du 1 for "privatkunde", så 3 for "bank", og 4 for "andre bankspørsmål" når du ringer oss. Vi svarer så fort vi kan, og du kan bli oppringt om du ikke vil vente. Erfaringsmessig går det rimelig kort tid før vi svarer, også i disse dager. Ved ekstra stor pågang får vi hjelp av vår samarbeidspartner til å svare alle som ringer inn, og vi beklager sterkt at den servicen ikke var til hjelp for deg da du tok kontakt. Og, så må vi til slutt slå et slag for klp.no/bank - der kan du i ro og mak finne svar på mange vanlige spørsmål. Vi håper dette var til hjelp for deg, og at du gir oss en ny sjanse. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt å bytte til KLP banken. Effektiv behandling av søknad om overføring av boliglån og god kommunikasjon underveis. Godt tilrettelagt for self-service. Det er litt å hente på nettbanken med hensyn til tidsavbrudd, blir en del innlogging. Mulig jeg som ny bruker gjør noe feil, men det gjør allikevel at jeg gir 4 stjerner og ikke 5. Alt i alt fornøyd med byttet så langt : )
Hei! Velkommen til oss, Lise, og tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding om både bankbytte, boliglånssøknad og nettbanken vår. Når det gjelder tidsavbrudd, er det standard innstillinger som slår ut, og det vil du kanskje oppleve litt hyppigere nå som du er ny og bruker tid på å bli bedre kjent i nettbanken? Om du lurer på noe, er det bare å sende en melding i nettbanken, så skal vi svare deg på alt du trenger å vite. Hilsen oss i KLP Banken