KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg var i markedet for å finne ny bank idet jeg ville forlate Sbanken. Jeg valgte meg KLP Banken og ville stille etpar spørsmål til dem. Å ringe var ikke aktuelt idet jeg oppholdt meg i Asia. Først kom jeg til en chatbot, en av disse, som dessverre kun informerer om det helt basale, så jeg fant noe som hette "Skriv til oss". Jeg trykket på den knappen og kom til....chatboten. Igjen trykket jeg på "Skriv til oss", og kom til ...ja, nettopp; chatbotten. Igjen og igjen. Det ble ikke KLP Banken, nei.
Hei! Her er det bare å beklage, Bobkåre! Det skal selvfølgelig være enkelt å kontakte oss, og vi har ulike kontaktpunkter avhengig av hvilken kanal man foretrekker. Du har helt rett, klikker du på Kontakt oss, kommer du først til chatbotten. Scroller du derimot litt lenger ned på den siden, kommer du til et kontaktskjema som krever innlogging med BankID. Der kan både eksisterende og potensielle kunder ta kontakt. I tillegg finner du alt du trenger å vite om banken på klp.no/bank, og nederst på siden der finner du også Ofte stilte spørsmål som kan være til god hjelp. Hilsen oss i KLP Banken
Rask og enkel søknadsprosess. God oppfølging fra klp.
Hei! Tusen takk Torgrim, så fint at du er fornøyd med oppfølgingen og opplevde at søknadsprosessen gikk raskt og enkelt. Om du ikke allerede har gjort det, anbefaler vi deg også å laste ned mobilbanken for å fortsette å bruke tjenestene våre raskt og enkelt på mobilen. Hilsen oss i KLP Banken
Er veldig fornøyd med betingelser KLP gir til offentlige ansatte. Brukervennlig nettbank og enkelt å komme i kontakt med kundeservice via telefon og opplevelse av rask behandlingstid i alle mine saker.
Hei! Dette var veldig hyggelig tilbakemelding, Jan, tusen takk! Vi jobber hardt for å tilby gode betingelser, også over tid. Og så er vi veldig opptatt av at du og alle kundene våre skal oppleve at det er lett å betjene tjenestene våre og at dere får god og rask service når dere tar kontakt. Det er jo det en enkel bankhverdag dreier seg om. Hilsen oss i KLP Banken
En superenkel bank. Enkel i daglig bruk og enkelt ift lånesøknader. Greit å ringe inn hvis jeg har behov for å snakke med noen. Mobilbank er topp!
Hei! Superenkelt og superfornøyd er ord vi liker, Vigdis! Vi lover å fortsette å bruke superkreftene våre hver dag videre for at din superfølelse skal bestå! Hilsen oss i KLP Banken
Jeg overførte et lån til klp og det gikk smertefritt og greit
Hei! Så flott å høre at det gikk smertefritt å refinansiere billånet ditt, Grethe, velkommen skal du være! Hilsen oss i KLP Banken
Vi hadde en god opplevelse med å flytte boliglånet, nettbank og kort til KLP bank. Det var rask saksbehandling for lånet og enkelt med selvbetjening for bestilling av kort og oppretting av kontoer til hele familien.
Hei! Varmt velkommen til oss, Solveig! Så fint å høre at bankbyttet gikk så fint for hele familien, det er akkurat slik det være, synes vi. Hilsen oss i KLP Banken
God informasjon og hjelp ifm med midlertidig inntektsnedgang. Fleksibel i situasjonen og lettvint kommunikasjon.
Hei! Takk for hyggelig omtale, Lisa. Veldig fint å høre at du har fått informasjonen og hjelpen du trenger, og at du opplever at det har blitt løst på en fleksibel måte. Hilsen oss i KLP Banken