KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kan bli bedre med raskere info med svar på søknader . Når det taes tak i søknader så går det veldig hurtig å ordne opp .
Hei! Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding, Cato. Det er godt å høre at du fikk raskt svar når søknaden ble tatt tak i. Samtidig høres det ut som vi verken overholdt fristene våre eller dine forventninger til saksbehandlingstid denne gangen. Normalt svarer vi på søknader innen to virkedager. Av og til glipper vi ved stor pågang, og da er det godt at du sier fra, så vi kan holde oss skjerpet! Hilsen oss i KLP Banken
Smidig og kjapp løsning via telefon eller web. Økte låne rammen på huslånet enkelt via telefon. Samboer fikk den infoen hun trengte av dokumenter for signere elektronisk. Eneste jeg savner hos KLP banken er støtte for Apple pay!
Hei! Så hyggelig at du opplevde det som smidig og kjapt å øke huslånet ditt hos oss, Perole, og dokumenter for elektronisk signatur er jo superenkelt . Vit også at vi har full forståelse for at du savner Apple Pay - vi jobber med saken!
Er svært fornøyd med klp banken. Imøtekommende og hyggelige ansatte. Meget god service, effektivt, og jeg er veldig fornøyd med nettbanken deres som er lett å bruke !
Hei! Ah, tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Frida. Her tikker du oss av på områder hvor vi stiller store krav til oss selv. Godt å høre at du er så fornøyd, og vi lover å jobbe videre så du og alle kundene våre fortsetter å være fornøyde med produktene og tjenestene våre. Hilsen oss i KLP Banken
Fint å kunne sende inn skjema på nett. Kjekt at når man allerede er kunde har KLP det meste de trenger av papirer. Smart at de henter inn opplysninger fra Altinn så slipper man for mye tasting. Rask saksbehandlingstid for min del. Alt i alt kjapt,enkelt og smidig.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, Hege. Vi er så glade for å høre for at du opplevde lånesøknadsprosessen som kjapp, enkel og smidig. Hilsen oss i KLP Banken
Ryddig ig rask saksbehandling. Vanskelig med lånesøknad fordi banksystemene svikter. Måtte ta det med saksbehandler
Hei! Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, Audun. Vi er lei oss for at du fikk problemer med lånesøknaden, sånn skal det jo ikke være, men det er samtidig godt å høre at du fikk god hjelp fra en av våre dyktige saksbehandlere. Send oss gjerne en tilbakemelding i nettbanken om du har noen forbedringsforslag rundt lånesøknaden, så tar vi det videre. Hilsen oss i KLP Banken
Kundevennlige og hyggelige, seriøse og ansvarlige - jeg føler jeg kan stole på vurderingen de gjør av min låneevne. Gir rask behandling og holder meg oppdatert om søknadsprosessen underveis.
Hei! Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din, May B. Det er hyggelig å høre at du føler deg godt i varetatt hos oss - akkurat slik det skal være. Hilsen oss i KLP Banken
God veiledning raske svar. Lånesøknad var litt vanskelig å fylle ut, fant ikke plass til kommentarer.
Hei! Takk for dine gode skussmål, Rakel, det setter vi pris på! Vi er også alltid opptatt av å forbedre oss, og hører gjerne fra deg om konkrete forbedringspunkter på selve lånesøknaden vår. Send oss gjerne en melding i nettbanken, så tar vi det videre hos oss. Hilsen oss i KLP Banken