KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp i prosessen med å bygge hytte. Både i form av gode råd og finansiering.
Hei! Så hyggelig å høre at vi kunne hjelpe deg med å realisere hyttedrømmen, Annita! Hilsen oss i KLP Banken
Får ikke riktig vurdering på søknaden. Lite forklaring når man får avslag på søknaden. Tar ikke innsyn når man har vært kunde for lenge siden. Får beskjed at du kan bytte en annen bank.
Hei! Takk for konstruktiv kritikk, Mengisteab. Det er vanskelig å gi tilbakemelding til deg om hvorfor du fikk avslag på lånesøknaden din uten å kjenne til din spesifikke sak. På generell basis kan vi si at vi behandler alle lånesøknader og gjør en totalvurdering ut fra faktorer som egenkapital, betjeningsevne og livssituasjon. Dersom du ønsker mer informasjon om utfallet av din konkrete søknad og har spørsmål i den forbindelse, er du velkommen til å kontakte oss. Hilsen oss i KLP Banken
Lett å betjene og får raske svar om en lurer på noe. God rente
Hei! Der sa du det, Inger! Vi er stolte av å tilby alt du trenger til en enkel og rimelig bankhverdag, og det er så stas at du synes det er lett å betjene selv, og at vi svarer raskt når du lurer på noe. Tusen takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken
Gode renter på lån og innskudd selv om de ikke alltid øker innskuddsrente like mye som utlån Lave kostnader på fond Uslåelig på pris på forsikring og god kundeservice Apple Pay !! God nettbank og god kundeservice ved behov
Hei! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Trond, det varmer! Ekstra hyggelig å se dine begrunnelser for hvorfor du er så fornøyd med både bank, fond og forsikring i KLP! Hilsen oss i KLP Banken
Fornøyd. Nettbanken kunne vært bedre. Inkl fond i nettbank app.
Hei! Takk for gode skussmål, Morten, det er stas at du er fornøyd med KLP Banken. Vi vet også at flere kunne tenke seg enklere navigering mellom fond og mobilbank, så det er notert! Vi hører gjerne fra deg hva du tenker kunne vært bedre i nettbanken, så send oss gjerne en melding i nettbanken. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig vanskelig å komme i kontakt med en saksbehandler
Hei! Takk for tilbakemelding, Ømer. Våre saksbehandlere er veldig opptatt av å følge opp kundene våre fortløpende, så det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi vil gjerne hjelpe deg, og det enkleste er å sende en melding i nettbanken. Hvis du ringer oss, kan du også be om å bli ringt tilbake, så kontakter vi deg så fort vi kan. Hilsen oss i KLP Banken
Trygghet. Får god hjelp når jeg ringer for å få hjelp.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, Margot! Vi er så glade for at du føler deg trygg som kunde og får hjelpen du trenger når du kontakter oss. Hilsen oss i KLP Banken