KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God oppfølging av saksbehandler som var svært imøtekommende og løsningsorientert da jeg flyttet boliglån. Jeg har alle forsikringer der og synes det fungerer meget bra. aldri hatt noe problemer med klp forsikring. Jeg skal teste nå nettbanken og appen, og kanskje billån.
Hei! Så flott at du har fått god hjelp av løsningsorientert saksbehandler da du flyttet boliglånet ditt til oss, Anna, og at du er så fornøyd med forsikringene dine i KLP også. Bare å ta kontakt om du har spørsmål om mobil- og nettbank, og sjekk gjerne ut brukertipsene vi har samlet her: https://www.klp.no/bank/smarte-banktjenester/mobilbank/smarte-tips-i-mobilbanken Hilsen oss i KLP Banken
Fra jeg sendte inn søknad om lån og bytting av bank gikk de under et døgn. Har fått kjapt svar på meldinger. Om personen ikke har kunne svare har han forklart hvor jeg kan få svar. Alt i alt enkelt og veldig greit.
Hei! Varmt velkommen til oss, Grete, og så varmer det også ekstra at du har hatt en så bra opplevelse på veien! Enkelt og veldig greit er i grunnen det beste skussmål vi kan få. Hilsen oss i KLP Banken
Leverer avtalt produkt til avtalt tid. Nettløsning har forbedringspotensiale.
Hei! Så bra at du opplever at vi leverer som avtalt, Paul, det er vi veldig glade for å høre. Vi hører også gjerne fra deg om hva du savner i nettbanken vår. Send oss en melding i nettbanken, så tar vi det videre. Hilsen oss i KLP Banken
Etter å ha hatt samme bank hele livet (45år) var det overraskende enkel prosess å bytte. Selvfølgelig bedre betingelser totalt sett. Dette gjelder om du er medlem eller ikke i KLP er mitt inntrykk.
Hei! Så utrolig bra å høre, Roger, og velkommen skal du være! Man tror det gjerne ikke før man får se det, men det ER overraskende enkelt å bytte bank. Hilsen oss i KLP Banken
Meget bra erfaring. Gir god hjelp og raske med å svare på henvendelser.
Hei! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du får i banken, og at du får raskt svar når du lurer på noe, Randi. Akkurat sånn det skal være! Hilsen oss i KLP Banken
Fornøyd med banken men prosessen med å flytte bank id unødvendig komplisert. Måtte scanne pass på posten mange ganger før banken var fornøyd.
Hei! Velkommen til oss, Mona, og tusen takk for både hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Vi har full forståelse for at du syntes det ble komplisert å måtte scanne passet flere ganger. Vi følger BankIDs tydelige regelverk for korrekt scanning av pass, og derfor kan det dessverre skje at vi får tilsendt scannede pass fra Posten som vi ikke kan godkjenne grunnet avvik på regelverket som er satt. Takk for tålmodigheten! Hilsen oss i KLP Banken
Rask kundebehandling og god hjelp ifm lån til bolig
Hei! Så hyggelig å høre at du opplevde å få rask og god hjelp da du søkte om boliglån hos oss, Jørund. Vi skal jobbe hardt for at du skal fortsette å være fornøyd kunde hos oss. Hilsen oss i KLP Banken