KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med banken men prosessen med å flytte bank id unødvendig komplisert. Måtte scanne pass på posten mange ganger før banken var fornøyd.
Hei! Velkommen til oss, Mona, og tusen takk for både hyggelig og konstruktiv tilbakemelding. Vi har full forståelse for at du syntes det ble komplisert å måtte scanne passet flere ganger. Vi følger BankIDs tydelige regelverk for korrekt scanning av pass, og derfor kan det dessverre skje at vi får tilsendt scannede pass fra Posten som vi ikke kan godkjenne grunnet avvik på regelverket som er satt. Takk for tålmodigheten! Hilsen oss i KLP Banken
Rask kundebehandling og god hjelp ifm lån til bolig
Hei! Så hyggelig å høre at du opplevde å få rask og god hjelp da du søkte om boliglån hos oss, Jørund. Vi skal jobbe hardt for at du skal fortsette å være fornøyd kunde hos oss. Hilsen oss i KLP Banken
Kunne hatt lavere rente enn det de gir meg. lønner seg ikke å være lojal. unødvendig å måtte passe på.
Hei! Det er bra du er en bevisst bankkunde, Christer, og takk for tilbakemelding. Vi ønsker å være konkurransedyktige over tid og gode for de fleste, men vil nok ikke være det for alle til enhver tid. De som har pensjonsordning i KLP får de aller beste betingelsene våre - uten å måtte forhandle på pris. I KLP Banken endrer vi renten for alle kunder samtidig. Det betyr at du ikke trenger å ta kontakt med oss og prute på renten, for vi sørger for at du til enhver tid får den beste renten vi kan tilby deg innenfor din lånekategori. Hilsen oss i KLP Banken
God veiledning og oppfølging i prosessen av boliglån
Hei! Så hyggelig å høre at du er så fornøyd med oppfølgingen og hjelpen du fikk da du søkte boliglån hos oss, Kathrine, akkurat sånn det skal være. Hilsen oss i KLP Banken
Jeg bruker for det meste mobilbanken, og KLP sin er veldig oversiktlig. Prosessen rundt flytting av boliglån gikk veldig lett, men skulle gjerne hatt i formasjon om prosessen underveis. Så snart lånet var signert, hadde jeg ikke noe informasjon om videreprosess eller om jeg skulle gjøre noe. Heldigvis enkel kommunikasjon med banken via deres meldingstjeneste. Jeg er svært fornøyd.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oversiktlig mobilbank og låneprosessen, Charlotte. Og ikke minst mange takk for konstruktiv tilbakemelding om at vi kan bli enda bedre på å informere om veien videre etter signerte lånepapirer. Send oss gjerne en melding i nett- eller mobilbanken om hva du savnet, så tar vi det med oss videre i forbedringsarbeidet vårt. Hilsen oss i KLP Banken
Bytte går sømløst. God service. Raske svar. Noe potensiale i forbedring av app.
Hei! Velkommen til oss! Herlig å høre at du har hatt et sømløst bankbytte til oss, Anders, det er vi så glade for. Vi hører dessuten veldig gjerne fra deg om hva du savner i appen - send oss en melding i mobilbanken, så tar vi det videre i forbedringsarbeidet vårt. Hilsen oss i KLP Banken
Litt vanskelig å finne frem i starten, men mulig det er fordi det er annerledes enn det jeg er vant til. Håper det😊
Hei! Velkommen til oss, og takk for hyggelig tilbakemelding, Tone. Vi har full forståelse for at det tar bittelitt tid å venne seg til ny mobil- og nettbank, sånn er det jo for de fleste av oss :-) Hvis du lurer på noe, er vårt beste tips å sjekke ofte stilte spørsmål her: https://www.klp.no/bank/ofte-stilte-sporsmal-fra-bankkundene-vare. Eller så kan du spørr chatboten vår, sende melding i nettbanken eller ringe oss - så skal vi hjelpe deg å bli superbruker på 1-2-3! Hilsen oss i KLP Banken