KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oversiktelige nettbank vanskelig å nå på tlf, god servise når kontakt oppnås.
Hei! Hyggelig å høre at du er fornøyd med nettbank og service når du tar kontakt, Johs. Samtidig leit å høre at du synes det er vanskelig å få kontakt per telefon. Vi svarer så raskt vi kan, men i perioder kan det være mange som kontakter oss . Da kan vi ringe deg tilbake om du ikke vil stå i kø, eller så kan du sende en melding i nettbanken, så får du raskt svar. Når det gjelder renter på innskudd ønsker vi å være konkurransedyktige og gode for de fleste når det gjelder betingelsene våre, men vil nok ikke være det for alle. Vi har ulike spareprodukter med litt ulike betingelser, så anbefaler deg uansett å ta en kikk på prislisten vår fra tid til annen og sjekke. Hilsen oss i KLP Banken
Får god service med raske svar, når jeg spør om hjelp.
Hei! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Karin. Vi er glade for at du opplever å få god og rask hjelp når du trenger det, akkurat sånn vi ønsker at det skal være hos oss! Hilsen oss i KLP Banken
Banken for de mange. Seriøs betjening. Gode erfaringer med banken
Hei! Takk Jarle, dette var utrolig hyggelig lesning! Vi lover å jobbe hardt for at du skal fotsette å oppleve det akkurat sånn å være kunde hos oss. Hilsen oss i KLP Banken
Fungerer som den skal for meg. Kun bruks bank for meg . Har ikke noe lån osvå
Hei! Så fint å høre at KLP Banken fungerer for ditt behov, Connie! Du finner full oversikt over alle banktjenestene våre på hjemmesiden vår om du skulle ha behov for flere tjenester fra oss i fremtiden. Hilsen oss i KLP Banken
Var bedre før når bankkortet var gratis å eie,men brått måtte vi medlemmene betale 250-, året ! Derfor bare fire stjerner .
Hei! Først og fremst er det hyggelig å høre at du synes vi er en bra bank, Alf, takk for det. Vi har også forståelse for at du synes det var bedre når bankkortet var gratis. Som følge av stadig nye krav til sikkerhet og utvikling av nye, kundevennlige banktjenester, har vi i likhet med konkurrentene våre innført et årsgebyr for bankkort. Vi har imidlertid valgt å legge oss noe lavere i pris enn de fleste, og er fortsatt en rimelig bank med alt du trenger for en effektiv og enkel bankhverdag. Hilsen oss i KLP Banken
Banken er ok, men slutt å plag meg meg slike undersøkelser. Dere bør i det minste først undersøke om jeg kan tenke meg å delta i en slik undersøkelse.
Hei! Det er leit å høre at du er misfornøyd med informasjonen vi legger ut i nett- og mobilbanken. Det er selvfølgelig ikke vår intensjon. Spørreundersøkelsen kan du bare la være å svare på hvis du ikke ønsker det. Den er kun synlig for deg i 4 dager. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, og tar den til etterretning. Hilsen oss i KLP Banken
Nöjd med appen. Ikke brukt kunde service så mye men vart bra de ggr jeg brukt de.
Hei! Så supert å høre at du er fornøyd med mobilbanken vår, Bengt, og at du har fått bra hjelp når du har kontaktet kundeservice. Hilsen oss i KLP Banken