KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Var bedre før når bankkortet var gratis å eie,men brått måtte vi medlemmene betale 250-, året ! Derfor bare fire stjerner .
Hei! Først og fremst er det hyggelig å høre at du synes vi er en bra bank, Alf, takk for det. Vi har også forståelse for at du synes det var bedre når bankkortet var gratis. Som følge av stadig nye krav til sikkerhet og utvikling av nye, kundevennlige banktjenester, har vi i likhet med konkurrentene våre innført et årsgebyr for bankkort. Vi har imidlertid valgt å legge oss noe lavere i pris enn de fleste, og er fortsatt en rimelig bank med alt du trenger for en effektiv og enkel bankhverdag. Hilsen oss i KLP Banken
Banken er ok, men slutt å plag meg meg slike undersøkelser. Dere bør i det minste først undersøke om jeg kan tenke meg å delta i en slik undersøkelse.
Hei! Det er leit å høre at du er misfornøyd med informasjonen vi legger ut i nett- og mobilbanken. Det er selvfølgelig ikke vår intensjon. Spørreundersøkelsen kan du bare la være å svare på hvis du ikke ønsker det. Den er kun synlig for deg i 4 dager. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss, og tar den til etterretning. Hilsen oss i KLP Banken
Nöjd med appen. Ikke brukt kunde service så mye men vart bra de ggr jeg brukt de.
Hei! Så supert å høre at du er fornøyd med mobilbanken vår, Bengt, og at du har fått bra hjelp når du har kontaktet kundeservice. Hilsen oss i KLP Banken
Nettbanken er lett å bruke og funksjonell. Litt tidkrevende å manøvrere i fond og avtaler men ellers ok.
Hei! Så kjekt å høre at du synes nettbanken er fin, lett og bruke og ikke minst funksjonell, Sjur. Vi vet også at flere kunne tenke seg enda mer sømløs navigering mellom fond og nettbank, så det er absolutt notert! Hilsen oss i KLP Banken
Skuffende bank. Vanskelig å få tak i hjelp og holder ikke avtaler når de sier de skal ringe deg tilbake. Først når man får tak i kunderrådgiver blir en møtt med sur og grettent menneske som legger skyld på kunden og er lite behjelpelig. Meldinger som blir skrevet i banken blir ofte ikke besvart. Ikke hva jeg forventet av banken med høyeste scoren på bytt.no
Hei! Uff, dette hørtes ikke bra ut, Marius, takk for at du melder fra! Vi har gode rutiner og sterk vilje til å følge opp kundene våre på en god måte og i en hyggelig tone, så her må noe ha gått riktig så galt. Det beklager vi på det sterkeste! Vi kjenner jo ikke til hva som har skjedd i ditt tilfelle, men ta gjerne direkte kontakt med kundesenteret om det er noe spesifikt som gikk galt og som du vil gi tilbakemelding på. Det kan du for eksempel gjøre ved å sende oss en melding i nettbanken eller ved bruke kontaktskjemaet på hjemmesiden vår. Da får vi en sjanse til å se på saken din og forbedre oss så det ikke skjer igjen. Hilsen oss i KLP Banken
Er veldig fornøyd med banken. Savner kun en fysisk Bank.
Hei! Tusen takk, Atle, så hyggelig å høre at du er så fornøyd, det varmer! Vi er en selvbetjent digital bank med hyggelige og effektive kundebehandlere som står parat til å hjelpe når du trenger det. Du finner også svar på mange vanlige spørsmål på hjemmesiden vår, anbefaler deg å ta en titt der om det skulle dukke opp spørsmål du trenger raskt svar på. Hilsen oss i KLP Banken
Raske tilbakemeldinger når jeg har sendt Mail om mine problemer.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med banken og at du får raske tilbakemeldinger når du lurer på noe, Liv. Hilsen oss i KLP Banken