KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I KLP tar de telefonen, uten unødvendig ventetid. Hvor andre banker skylder på stor pågang, er realiteten nedbemanning på service overfor kundene. Arrogant, når vi ser de økonomiske resultatene, som det skrytes av. KLP er jo også av de beste på fondsforvaltning
Hei! Takk for hyggelige ord, Arild! Supert at du er fornøyd med både svartid og servicen her i banken og den gode jobben våre dyktige kolleger i Kapitalforvaltning gjør. Hilsen oss i KLP Banken
Fornøyd med lån til oppussing, Litt treg respinstid(2 uker)
Hei! Så godt å høre at du er fornøyd med lånet til oppussing! Vi jobber alltid med å behandle alle lånesøknader så raskt som mulig. På hjemmesidene våre holder vi kundene oppdatert om forventet behandlingstid, slik at du alltid har realistiske forventninger. Lykke til med oppussingen! Hilsen oss i KLP Banken
Svarer fort og behandler søknader raskt , litt ventetid ved ferieavvikling på søknader om sommeren , app er veldig bra , sende melding til bank på app og får svar med en gang
Hei! Ahh, så utrolig hyggelig tilbakemelding, Wenche, tusen takk for fem deilige stjerner! Ingenting gleder oss mer enn når kundene våre opplever oss som effektive og tilgjengelige - for det er målet vårt hver eneste dag! Hilsen oss i KLP Banken
Gikk veldig tregt men det er på grunn av sommer ferie avvikling hos personalet i banken. Er ganske fornøyd kunde alikevel.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde, Svetlana, og så må vi jo ta det til oss at du synes det gikk for tregt. Her er det bare å beklage og takke for tålmodigheten i sommer! Vi lover å fortsette å jobbe hardt for at du skal være fornøyd også i fremtiden! Hilsen oss i KLP Banken
Enkel prosess og lett og forstå. Nettbank og mobilbank er enkel å bruke.
Hei! Det er det beste skussmål vi kan få fra deg som kunde, Monica , og vi blir så glade for at du er veldig fornøyd med både prosess og tjenester som er enkle i bruk. Takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken
Kvalifisert og klar informasjon om seniorlån som vi ønsker oss.
Hei! Vi takker for hyggelig tilbakemelding - veldig flott å høre at du har fått god og klar informasjon om Seniorlån, Lars. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt og ryddig. Ca 2 ukers behandlingstid. Byttet mellom to banker ikke veldig lett.
Hei! Velkommen til oss, Maria - og takk for hyggelig tilbakemelding om enkel og ryddig prosess med lån og bankbytte. Vi er her for deg, og om du skulle lure på noe fremover, så kan du finne informasjon på hjemmesidene våre, spørre oss på chat eller ta kontakt med oss via nettbanken eller telefonen. Hilsen oss i KLP Banken