KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk veldig tregt men det er på grunn av sommer ferie avvikling hos personalet i banken. Er ganske fornøyd kunde alikevel.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde, Svetlana, og så må vi jo ta det til oss at du synes det gikk for tregt. Her er det bare å beklage og takke for tålmodigheten i sommer! Vi lover å fortsette å jobbe hardt for at du skal være fornøyd også i fremtiden! Hilsen oss i KLP Banken
Enkel prosess og lett og forstå. Nettbank og mobilbank er enkel å bruke.
Hei! Det er det beste skussmål vi kan få fra deg som kunde, Monica , og vi blir så glade for at du er veldig fornøyd med både prosess og tjenester som er enkle i bruk. Takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken
Kvalifisert og klar informasjon om seniorlån som vi ønsker oss.
Hei! Vi takker for hyggelig tilbakemelding - veldig flott å høre at du har fått god og klar informasjon om Seniorlån, Lars. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt og ryddig. Ca 2 ukers behandlingstid. Byttet mellom to banker ikke veldig lett.
Hei! Velkommen til oss, Maria - og takk for hyggelig tilbakemelding om enkel og ryddig prosess med lån og bankbytte. Vi er her for deg, og om du skulle lure på noe fremover, så kan du finne informasjon på hjemmesidene våre, spørre oss på chat eller ta kontakt med oss via nettbanken eller telefonen. Hilsen oss i KLP Banken
Ryddig prosess med bankbytte. Enkelt med oppstart av kontoer og fin info underveis.
Hei! Geir, dette er musikk i våre ører - tusen takk og velkommen skal du være! Vi er mest av alt glade på dine vegne for at du synes det var en ryddig prosess å flytte inn til oss - og at du har fått en enkel oppstart. Akkurat sånn et bankbytte skal være, tenker vi. Hilsen oss i KLP Banken
BRA service med tanke på dialog. Opplever nettbanken som noe uoversiktlig.
Hei! Veldig hyggelig å høre at du opplever å få god service hos oss, Magnussen, det varmer skikkelig, og det fortjener du og alle kundene våre! Når det gjelder nettbanken, så er det supert med konkrete tilbakemeldinger, og det kan du gjerne gi ved å sende oss en melding i nettbanken. Du finner også noen brukertips her: https://www.klp.no/bank/smarte-banktjenester/nettbank Hilsen oss i KLP Banken
Etter å ha fått avslag på søknad om kredittkort med begrunnelsen om at det ikke gis kredittkort til personer med stor kreditt fra før, jeg har 40.000 i en annen bank. Dessuten har jeg ca. 200.000 på kontoer i KLP banken. Ikke annen gjeld. Dette var utrolig skuffende ,har hatt flere lån i KLP og aldri missligholt noen lån. Må vurdere mitt fremtidige forhold til KLP banken.
Hei! Vi skjønner at du synes det er kjedelig med avslag, Trond. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss for en prat om kredittkortsøknaden din, slik at du kan få en ny vurdering om du ønsker det. Hilsen oss i KLP Banken