KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med låneprossesen. Men har utfordring knyttet til bytte av dagligbank og nettbank.
Hei! Så flott at du er fornøyd med låneprosessen, Melanie, og tusen takk for at det deler! Når det gjelder bytte av dagligbank og nettbank, så hjelper vi deg mer enn gjerne så du får flyttet helt inn til oss. En del av bankbyttet dreier seg om å venne seg til nytt system, og vi har fått god tilbakemelding på denne huskelisten for bankbytte på hva du bør gjøre og i hvilken rekkefølge: https://www.klp.no/artikler/slik-flytter-du-alle-banktjenestene-dine Chatboten vår svarer også på generelle spørsmål om bankbytte, og så kan du alltids sende oss melding i nettbanken eller ringe oss, så skal vi sørge for at du kommer vel i havn! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig treig kundebehandling. Ser ikke over dokumentene som er blitt sendt inn og spør derfor om manglende dokument når det er sendt inn noe som gjør at behandlingstiden blir lenger.
Hei! Vi beklager virkelig ventetiden og eventuelle ulemper dette har medført, Mai. Vi har for tiden stor pågang av søknader og jobber så raskt vi kan for å behandle dem. På våre hjemmesider finner du alltid oppdatert informasjon om forventet behandlingstid. Det er uheldig at vi har etterspurt dokumenter du allerede har sendt inn, det skal jo ikke skje. Våre saksbehandlere har gode rutiner, men vi setter alltid pris på tilbakemeldinger for å forbedre oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter med konkrete spørsmål eller kommentarer, så ser vi på saken din. Vi håper du gir oss en ny sjanse og blir hos oss. Vi lover å jobbe hardt for å gi deg og alle våre kunder en enkel bankhverdag. Hilsen oss i KLP Banken
Det tok kjempelang tid og veldig omstendelig for et lån på 30.000 til nye vinduer. Sånn skal det jo ikke være.
Hei! Takk for din ærlige tilbakemelding, V! Vi setter pris på at du stiller krav til oss. Selv om vi oppgir forventet behandlingstid på våre hjemmesider, forstår vi at det kan være frustrerende å vente, spesielt for et mindre lån som dette. Vi forsikrer deg om at vi jobber så effektivt vi kan, samtidig som vi må følge gjeldende regler for alle søknader. Hilsen oss i KLP Banken
Kjapp og enkel søknad i nettbanken. Rask tilbakemelding
Hei! Vi takker for hyggelig omtale, Ola, det varmer! Veldig flott å høre at du synes det var kjapt og enkelt med søknad i nettbanken , og at du fikk raskt svar! Hilsen oss i KLP Banken
Rask og enkel behandling. Enkelt å ta en telefonsamtale med låneavdelinga hvis det var noe man lurte på.
Hei! Så flott at alt gikk på skinner og at du opplevde å få god hjelp fra oss i forbindelse med lånesøknaden din, Arne. Akkurat slik det skal være - og vi er her for deg også i fortsettelsen om nye spørsmål skulle dukke opp! Det finnes også mye bra informasjon på bankens sider på klp.no, og chatbotten vår kan svare på mange generelle spørsmål når du lurer på noe. Hilsen oss i KLP Banken
På 2 timer ordnet de med finansieringsbevis for oss på en fredag, da vi ville på boligvisning på lørdagen.:)
Hei! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen og de 5 supre stjernene, Heidi! Vi er veldig glade for at vi kunne hjelpe dere raskt og effektivt når dere skulle på visning. Det er jo superviktig å ha finansieringen i orden om drømmeboligen skulle dukke opp! Hilsen oss i KLP Banken
I KLP tar de telefonen, uten unødvendig ventetid. Hvor andre banker skylder på stor pågang, er realiteten nedbemanning på service overfor kundene. Arrogant, når vi ser de økonomiske resultatene, som det skrytes av. KLP er jo også av de beste på fondsforvaltning
Hei! Takk for hyggelige ord, Arild! Supert at du er fornøyd med både svartid og servicen her i banken og den gode jobben våre dyktige kolleger i Kapitalforvaltning gjør. Hilsen oss i KLP Banken