KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Effektiv og rask behandling. Spesielt at banken har tilgang til alle relevante tall.
Hei! Herlig Wenche, og tusen takk for hyggelig omtale! Veldig fint å høre at du synes det gikk raskt å søke lån hos oss! Sjekk også ut våre hjemmesider for å se alt vi kan tilby deg for en enklere bankhverdag! Hilsen oss i KLP Banken
Effektiv og god kundebehandling. Kundebehandler var flink til å informere og oppdatere underveis i prosessen
Hei! Veldig stas at du er 5-stjerners fornøyd med oss som din bank, Hilde! Vi er så enige med deg i at det å få god informasjon underveis i en prosess med banken er gull verdt! Hilsen oss i KLP Banken
Rask og effektiv saksbehandling. Hyggelig og imøtekommende kundebehandlere.
Hei! Så hyggelig å høre at du er så fornøyd, Sølvi. Veldig godt å høre at du får rask hjelp av våre hyggelige og superflinke kundebehandlere! Hilsen oss i KLP Banken
Fastrentekonto-tilbud avsluttet? Det er for dårlig info om både når det er mulig å opprette og når det avsluttes/stenges.
Hei! Takk for ærlig tilbakemelding, Liv. Vi viser det til enhver tid gjeldende tilbudet på våre hjemmesider. Der står det også når bindingstiden utløper og hvilke frister og betingelser som gjelder for fastrenteinnskudd. Det er supert om du tar kontakt med kundesenteret dersom du har spørsmål om fastrenteinnskudd og opprettelse av dette, så skal vi hjelpe deg. Hilsen oss i KLP Banken
Det er lett å komme i kontakt med banken. De er flinke til å gi råd og veiledning. Har brukt banken i flere år, kommer ikke til å bytte.
Hei! Så utrolig hyggelig å høre, Bente, dette ble vi hoppende glade for her i banken! Tusen takk for at du deler, vi gleder oss til å fortsette å jobbe hardt for å være den beste banken for deg og alle kundene våre. Hilsen oss i KLP Banken
Jeg er kjempe fornøyd. Min opplevelse og erfaring med banken var bra.
Hei! Så fint at du er kjempefornøyd, KS, og at du har hatt god erfaring med oss. Takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken
Dårlig veiledning og informasjon! Opplevde lite engasjement for meg som kunde!
Hei! Ojsann Trude, dette høres ikke bra ut, og vi er veldig lei oss for at du sitter igjen med en slik opplevelse! Det er vanskelig å si hva som har skjedd i ditt tilfelle da vi ikke kjenner til saken du viser til. Vi vil veldig gjerne se på saken din for å se om det er noe som må tydeliggjøres eller avklares oss i mellom. Send oss gjerne en melding eller ta kontakt med kundesenteret for en prat. Hilsen oss i KLP Banken