KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skuffende bank. Vanskelig å få tak i hjelp og holder ikke avtaler når de sier de skal ringe deg tilbake. Først når man får tak i kunderrådgiver blir en møtt med sur og grettent menneske som legger skyld på kunden og er lite behjelpelig. Meldinger som blir skrevet i banken blir ofte ikke besvart. Ikke hva jeg forventet av banken med høyeste scoren på bytt.no
Hei! Uff, dette hørtes ikke bra ut, Marius, takk for at du melder fra! Vi har gode rutiner og sterk vilje til å følge opp kundene våre på en god måte og i en hyggelig tone, så her må noe ha gått riktig så galt. Det beklager vi på det sterkeste! Vi kjenner jo ikke til hva som har skjedd i ditt tilfelle, men ta gjerne direkte kontakt med kundesenteret om det er noe spesifikt som gikk galt og som du vil gi tilbakemelding på. Det kan du for eksempel gjøre ved å sende oss en melding i nettbanken eller ved bruke kontaktskjemaet på hjemmesiden vår. Da får vi en sjanse til å se på saken din og forbedre oss så det ikke skjer igjen. Hilsen oss i KLP Banken
Er veldig fornøyd med banken. Savner kun en fysisk Bank.
Hei! Tusen takk, Atle, så hyggelig å høre at du er så fornøyd, det varmer! Vi er en selvbetjent digital bank med hyggelige og effektive kundebehandlere som står parat til å hjelpe når du trenger det. Du finner også svar på mange vanlige spørsmål på hjemmesiden vår, anbefaler deg å ta en titt der om det skulle dukke opp spørsmål du trenger raskt svar på. Hilsen oss i KLP Banken
Raske tilbakemeldinger når jeg har sendt Mail om mine problemer.
Hei! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med banken og at du får raske tilbakemeldinger når du lurer på noe, Liv. Hilsen oss i KLP Banken
Lave gebyrer, konkurransedyktige renter, bra løsning på mobilbank
Hei! Dette var fint å høre, Terje, tusen takk for hyggelig og konkret tilbakemelding. Hilsen oss i KLP Banken
Å bruke goole pay er bra. Kan dere jobbe enklere på appen.
Hei! Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, Michael. Leit å høre at du synes det er vanskelig å kontakte oss på telefon. Kundebehandlerne våre svarer så raskt de bare kan, men vi kan ha litt ekstra pågang innimellom. Da er det greit å vite at vi kan ringe deg tilbake om du heller ønsker det hvis det blir litt ventetid når du ringer. Du kan også sende oss en melding i nettbanken, så vil vi svare deg så fort som mulig. Du finner også mye informasjon og svar på mange spørsmål på hjemmesiden vår, klp.no/bank. Hilsen oss i KLP Banken
Blir godt informert og oppdatert. Møter alltid imøtekommende og vennlige ansatte.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, Hans, veldig stas at du er så fornøyd med informasjon og service! Hilsen oss i KLP Banken
Jeg er fornøyd med å ha Klp som dagligbank. De har gode rentebetingelser og hyggelige kundeveiledere. En bank jeg nok kommer til å bruke lenge.
Hei! Åh, dette var hyggelig å høre, Ida, tusen takk! Vi lover å jobbe hardt for at du skal forbli hos oss og fortsatt være like fornøyd. Hilsen oss i KLP Banken