KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
sending av penger til utlandet. hadde ibannr, kom ingen vei. Ringte banken 3 ggr. siste hjelper var helt fantastisk. Stressa meg ikke, hjalp meg hele veien, slik at jeg selv klarte å se at 1 og I ikke er det samme. Det endte med riktig ibannr.
Hei! Tusen takk for en varm og hyggelig tilbakemelding, Helga! Det er så fint å høre at du opplever at du får god og tålmodig hjelp fra våre fantastiske kundebehandlere - de er kunnskapsrike, kjenner kundenes behov godt og er der for å hjelpe om du skulle ha spørsmål også i fremtiden. Hilsen oss i KLP Banken
Jeg ble positivt overrasket , har jobbet veldig det siste året for å samle usikret gjeld. Har boliglånet mitt hos KLP, og er veldig fornøyd med denne banken.Rimelig utlånsrente iforhold til de fleste andre banker og lavere gebyrer på alle tjenester. Anbefaler KLP , fem stjerner.
Hei! Altså, nå rødmer vi nesten her, Monica. Wow! Denne tilbakemeldingen - og anbefalingen - varmer. Og ikke minst inspirererdu oss videre i vårt daglige arbeid for å være en god og rimelig bank som har alt du trenger i det daglige. Det er så herlig at du synes vi lykkes! Vi lover å jobbe på for at du og alle eksisterende og nye kunder skal få samme opplevelse! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig behjelpelige med søknad og veldig rask svar på lånet.
Hei! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, Mohammed, og velkommen inn til oss! Ingenting gleder oss mer enn å høre at du er fornøyd med både servicen du får fra oss og at du fikk raskt svar på lånesøknaden. Hilsen oss i KLP Banken
Hyggelig personale og hjelpsom ,svar på det man spør om .
Hei! Ah Trude, dette var hyggelig å høre - tusen takk for godord! Vi er glade for å kunne hjelpe, og da er det stas at du er så fornøyd med servicen du får fra oss - det inspirerer! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig fornøyd med låneprossesen. Men har utfordring knyttet til bytte av dagligbank og nettbank.
Hei! Så flott at du er fornøyd med låneprosessen, Melanie, og tusen takk for at det deler! Når det gjelder bytte av dagligbank og nettbank, så hjelper vi deg mer enn gjerne så du får flyttet helt inn til oss. En del av bankbyttet dreier seg om å venne seg til nytt system, og vi har fått god tilbakemelding på denne huskelisten for bankbytte på hva du bør gjøre og i hvilken rekkefølge: https://www.klp.no/artikler/slik-flytter-du-alle-banktjenestene-dine Chatboten vår svarer også på generelle spørsmål om bankbytte, og så kan du alltids sende oss melding i nettbanken eller ringe oss, så skal vi sørge for at du kommer vel i havn! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig treig kundebehandling. Ser ikke over dokumentene som er blitt sendt inn og spør derfor om manglende dokument når det er sendt inn noe som gjør at behandlingstiden blir lenger.
Hei! Vi beklager virkelig ventetiden og eventuelle ulemper dette har medført, Mai. Vi har for tiden stor pågang av søknader og jobber så raskt vi kan for å behandle dem. På våre hjemmesider finner du alltid oppdatert informasjon om forventet behandlingstid. Det er uheldig at vi har etterspurt dokumenter du allerede har sendt inn, det skal jo ikke skje. Våre saksbehandlere har gode rutiner, men vi setter alltid pris på tilbakemeldinger for å forbedre oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter med konkrete spørsmål eller kommentarer, så ser vi på saken din. Vi håper du gir oss en ny sjanse og blir hos oss. Vi lover å jobbe hardt for å gi deg og alle våre kunder en enkel bankhverdag. Hilsen oss i KLP Banken
Det tok kjempelang tid og veldig omstendelig for et lån på 30.000 til nye vinduer. Sånn skal det jo ikke være.
Hei! Takk for din ærlige tilbakemelding, V! Vi setter pris på at du stiller krav til oss. Selv om vi oppgir forventet behandlingstid på våre hjemmesider, forstår vi at det kan være frustrerende å vente, spesielt for et mindre lån som dette. Vi forsikrer deg om at vi jobber så effektivt vi kan, samtidig som vi må følge gjeldende regler for alle søknader. Hilsen oss i KLP Banken