Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det finnes ingen mail adresse. Meldingssystemet er bare å glemme da man aldri får svar. Heller får man aldri svar på telefon. Alt i alt totalt fraværende kundeservice. Dette er strykkarakter. Det finnes ingen forutsigbarhet eller trygghet i forhold til å få svar hvis man lurer på noe.
Jeg hadde spart opp endel bonuspoeng på kredittkortet deres som jeg skulle bruke på komplett.no. Ved betaling skjedde det en feil i systemene deres og orderen gikk ikke gjennom (varen ble ikke betalt), men bonuspoengene ble trukket. I følge komplett.no er det komplett bank som er ansvarlig for betalingsløsningen. Har vært i kontakt med de og de sier det skal bli tilbakeført men det skjedde ingenting. Klarte å få kontakt med de i starten men virker som de har satt meg på en "svarteliste" for de har ikke tatt telefonen (1.5time i kø) og ikke besvart mail etter de første gangene.
Ekstremt dårlig kundeservice. Har aldri opplevd maken. De svarer ikke. To uker har gått. Det er akkurat som om det ikke finnes noen der inne. Har alle rømt skuta? Rett før konkurs?
Svarer ikke på telefon selv om jeg har sittet opp mot 2 timer å ventet flere ganger. Svarer ikke på mail. Ødlegger ryktet til Komplett. Aldri mer denne banken... STYR UNNA
- Får ikke kontakt med kundeservice, verken gjennom kontaktskjema, epost eller telefon. (Teller nå 16 dager uten svar) - Faktura viser ikke korrekte detaljer. Har flere delbetalingsavtaler, men ifølge faktura har jeg ingen aktive delbetalingsavtaler, så kan nå ikke med sikkerhet kontrollere status på de ulike, og hva jeg faktisk betaler ned. Eneste positive her er at det er lett å betale dem, men det skulle vel bare mangle.
Det er helt umulig å få tak i Kundeservice på telefonen. De svarer heller ikke på henvendelser på MIn side. Man får et automatisk svar om at de skal behandle/ svare på henvendelsen i løpet av kort tid, men enten hører du ikke fra dem i det hele tatt eller så tar det en måned å få svar. Jeg har nå forsøkt å komme i kontakt via Mine Sider i to måneder, ikke svar. Har ringt dem utallige ganger, men står får aldri svar. Det opplyses heller ikke om min plass i køen eller estimert ventetid. Dette må være den dårligste kundeservicen jeg noensinne har vært borte i...
Forsøkt å få kontakt med kundeservice i 2 uker nå. Snarer ikke på mail og tar heller ikke telefonen. Har nå ringt flere ganger og etter 2 timer i telefonkø brytes det. Ligg unna dette firamet. De er det mest useriøse selksapet jeg har vært borti