Landkreditt Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lett og bytte til utmerket hjelp og få, ved bytte bank
Takk for hyggelig tilbakemelding, Tore! Vi er glade for at du er fornøy med hjelpen du fikk i forbindelse med bytte av bank og håper du også blir fornøyd som kunde her fremover 😊 Hilsen oss i Landkreditt Bank
Svært lite tilgjengelige og ikke imøtekomme. Virker som de ikke vil ha kunder.
Takk for tilbakemeldingen din, Anne. Vi forstår at du har hatt en dårlig opplevelse. Det beklager vi og tar med oss tilbakemeldingen din videre i arbeidet med å forbedre oss. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Hei, Jeg kontaktet banken i dag for å avslutte konto hos dere. Ble møtt av en lite hyggelig kundeservice-medarbeider som sa hen ikke kunne hjelpe meg med dette. Videre ble bankID-en min sperret, og jeg lurte på om det var mulig å aktivere denne igjen mens jeg venter på å få flyttet til ny bank og opprette bank-ID der. Hen ville på ingen måte hjelpe meg her heller. Ikke fikk jeg noen løsning på hva annet jeg kunne gjøre.
Hei og takk for tilbakemeldingen din, Sigrid. Vi forstår at du har hatt en dårlig opplevelse, og det beklager vi. Slik ønsker vi ikke at det skal være, og det er heller ikke normalt hos oss. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Opprettet kundeforhold der for 1 mnd siden. Ingen tilbakemelding på lånesøknad etter 1 mnd. Ingen svar fra kundeservice på spørsmål nå etter 1 mnd og 3 purringer. Her er det bare å skygge unna.
Takk for tilbakemeldingen din, Preben! Slik skal det ikke være hos oss, og vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi har hatt unormalt høy pågang fra nye kunder som ønsker å flytte lånene sine til oss. Dette har dessverre ført til at vi i enkelte tilfeller har brukt lengre tid på å svare, enn det som er normalt. Vi tar til oss din tilbakemelding og vil jobbe for å forbedre oss på dette fremover. Med hilsen oss i Landkreditt Bank
Verste kundeopplevelsen jeg har hatt noen gang. Tar nattesøvnen å måtte vente dager på banale spørsmål om du i det hele tatt får svar. Lav rente på bekostning av høy egenkapital er heller ikke verdt det. Invester pengene dine selv og velg en bank som har krav om 15% egenkapital. Styr unna om du verdsetter nattesøvn og en god kundeopplevelse.
Takk for tilbakemeldingen din, Lars. Så kjedelig at du har hatt en negativ opplevelse hos oss. Slik skal det ikke være, og vi jobber hardt for at kundene våres skal få god service. I det store og hele så får de fleste kundene våre raskt svar på spørsmål hos kundeservice, men noen ganger er det mer å gjøre og da kan det ta litt ekstra tid. Dessverre. For enklere spørsmål kan man også i enkelte tilfeller finne svaret selv på våre nettsider, eller ved å logge seg inn i nettbank eller mobilbanken. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Unødvendig å måtte opprette kundekonto for å kunne søke om lån. Avslag på lånesøknad, som er greit nok. Men jeg forventer at man får en begrunnelse og svar på oppfølgingsspørsmål. Fikk aldri svar.
Takk for tilbakemeldingen din, Erik. Så kjedelig at du har hatt en negativ opplevelse hos oss. Det er vi lei oss for. Man trenger ikke å ha noen konto hos oss for å søke om lån. Det er først dersom du velger å opprette, eller flytte et lån til oss at du må ha en konto her. For å søke lån må man derimot identifisere seg med Bank ID, hvilket er normalt i alle norske banker. Vi beklager samtidig at du ikke har fått svar på oppfølgingsspørsmål. Her må det ha skjedd en glipp hos oss, da dette ikke er vanlig. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Er man over 62 år så betyr det lite at man har veldig god betalingsevne, og sikkerhet langt over pipa. Da blir man tilbudt lånesum som om man pr i dag bare har pensjonsinntekt, enda man skal jobbe mange år til, og har mulighet til å selge deler av formue.
Takk for tilbakemeldingen din, Lk. Vi vurderer alle lånesøknader objektivt, og har ingen begrensninger basert på alder. Vi beklager at du ikke ble fornøyd med summen vi kunne tilby. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Fra vi tok kontakt ang bytte huslån tok det ca 24 timer fra mottatt tilbud, aksept, utbetaling. Renten vi fikk var markedsledende. (0.5% bedre en tilbud fra DNB, som kunde i 10 år) Veldig fornøyd 😁 Anbefales!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Tore! Vi er veldig glade for at du er så fornøyd her hos oss, og at det gikk raskt å opprette lånet her. Det er slik vi ønsker at det skal være 😊 Hilsen oss i Landkreditt Bank
Virker som betingelsene på boliglån er gode, men når de bruker 3 uker på å behandle søknad om boliglån har jeg allerede flyttet lånet til en bank med nesten like gode betingelser for 19 dager siden... Synd!
Takk for tilbakemeldingen, Kjetil. Det er mange som ønsker å flytte lånet sitt til oss om dagen, og det medfører dessverre noe ekstra ventetid. Normalt ligger denne ventetiden langt under 3 uker. Her har du nok vært litt uheldig, og det beklager vi. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Når jeg hadde mye penger var jeg populær. Hadde verdens beste kundekontakt og han visste at jeg betalte når jeg skulle og jeg fikk finansieringsbevis på 20 minutter. Når inntekten ble dårligere og jeg ville låne 200.000 til oppussing av utleiebolig for å selge denne ,fikk jeg nei, til tross for 6 mill i formue. Desverre fikk jeg ny kunderådgiver , med lite menneskelig kunnskap og smidighet. Min datter med stor arvet formue i Fond fikk 2 ukers ventetid på finansieringsbevis før visning , tross bevis fra formuesforvaltning . DnB 4-5 dager. Vi bytter etter flere års godt kundeforhold desverre !
Takk for tilbakemeldingen din, Aino. Vi er lei oss for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du har valgt å bytte bank. Vi har hatt veldig stor pågang fra kunder som søker finansiering og lån her i løpet av våren og sommeren. Dette har dessverre ført til noe lengre behandlingstid enn normalt. Vi tar med oss tilbakemeldingene dine videre og satser på å forbedre oss i fremtiden. Vi ønsker deg lykke til i din nye bank. Du er dog alltid velkommen tilbake hos oss. 😊 Hilsen oss i Landkreditt Bank
Fikk tilbud om å flytte lånet til denne banken, skulle bare saksbehandle søknaden.Etter 14 dager uten svar sendte jeg en henvendelse, fikk da til svar at jeg ikke fikk lån likevel.Styr unna denne banken.
Takk for tilbakemeldingen din Kjell. Vi har over lengre tid hatt unormalt stor pågang av nye kunder som søker lån. Dette har dessverre medført at vi i enkelte tilfeller har hatt lengre behandlingstid en normalt. Dette beklager vi! Hilsen oss i Landkreditt Bank
Styr unna. Ufattelig tungvint, tok et halvt år å bli kunde, kundebehandlere som tror at DU er for dem, ringer du så er en halvtimes ventetid, de ringer ikke tilbake. Toppen er at jeg skulle overføre penger til utlandet, fattige 1500 kroner og måtte jeg ringe for å klarere. Så spør de hva skal pengene gå til. MINE penger altså. Har vært en fornøyd Sbanken kunde i 30 år, mislikte DNB greia men dette er ikke løsningen. Elendig.
Takk for tilbakemelding, Jan. Vi er lei oss for at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. På grunn av stor pågang av nye kunder i hele vår og sommer så har vi hatt mer kø på telefon enn vanlig. Snitt ventetiden er dog langt under 30 minutter, så her har du nok vært ekstra uheldig, og det beklager vi. Hva angår overføring av penger til utlandet, så er Landkreditt Bank som andre banker også underlagt en god del krav fra myndighetene. Dette gjør dessverre at det noen ganger oppleves som tungvint å overføre penger ut av landet. Med vennlig hilsen oss i Landkreditt Bank
Utrolig fornøyd med Landkreditt som bank for mitt boliglån. Appen er fin og lett å navigere. Min erfaring er at Når man ringer har man pratet med rett person og ting er ordnet på 5 min hver gang. BRAVO!
Tusen takk for hyggelige ord, Philip! Vi blir veldig stolte av å høre dette 😊 Hilsen oss i Landkreditt Bank
Positiv erfaring når det kom til flytting av boliglån i våres. Må trekke litt på grunn av at man må ha både lønnsinngang og debetkort for å få renten de markedsfører. Kjipt å måtte betale 275 kr i året for et kort som ikke blir brukt. Må også trekke litt for mobilbanken som gjerne kunne fått seg en liten overhaling i form av bedre design og brukeropplevelse.
Takk for tilbakemeldingen din, Kristoffer. Vi er veldig glade for at du valgte å bli kunde hos oss 😊 Det stemmer at man oppnår de beste prisene ved å samle hele kundeforholdet sitt her. Totalt sett blir dette også det rimeligste for de fleste. Vi tar dog med oss tilbakemeldingen din videre. Med hilsen oss i Landkreditt Bank
Enkel å opprette og god service ved opprettelsen, god informasjon.
Takk for hyggelig tilbakemelding Thor! Vi er veldig glade for at du er fornøyd hos oss. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Ufattelig lang behandlingstid på søknad om boliglån. Det tok 8 uker å i det hele tatt få en tilbakemelding. Vi gikk til en annen bank og fikk ordna alt på noen dager. Ba og om å få slettet våre data, noe som og forble ubesvart. Alt for dårlig.
Takk for tilbakemelding, Henrik. Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og slik ønsker vi ikke at det skal være. Normalt har vi rask behandlingstid på boliglån, men i hele sommer har vi hatt veldig stor pågang. Vi beklager derfor at dette ikke ble bra for deg. Når det gjelder sletting av data så følger vi alle lover og regler som gjelder, så dette blir ivaretatt. Hilsen oss i Landkreditt Bank